Blog premiat

miercuri, 12 decembrie 2012

Ganduri reci de iarna...

     Azi colega mea de radio a pus o intrebare legat de zapada, gandindu-ma care o fi rostul ei, parca mi-as dori si eu o"zapada "sufleteasca...una care sa acopere tot ce e rau , ce e pagubos in sufletul meu, pentru ca  sunt unele lucruri pe care oricat ai vrea sa le stergi nu reusesti! se tin scai de tine! la naiba.... si eu nu mai vreau asta! :(
     Vreau sa uit ca am pierdut totul ca imi era lumea mai draga, vreau sa uit visele pe care le-am facut impreuna cu el, plimbarile prin parc cu nepotii nostri, tinutul de mana pe strada pana la adanci batranete si cate si mai cate! Vreau sa uit Craciunul  cand eram unul pentru altul darul cel mai de pret!
       Vreau sa uit.... pentru ca ma doare amintirea! ma doare!!!!!!!!!! si-mi vine uneori sa tip de durere!...n-o fac ca oricum nu ma ajuta NIMENI! 
        Ce inseamna NIMENI?  de ce spun asta? pentru ca de fiecare data cand vreau sa scot "raul"care ma chinuie sunt oprita...lumea spune"hai, schimbam  subiectul..."nu pot sa gasesc umarul de urgenta pe care sa plang....si uneori chiar vreau sa fac asta, pentru ca plansul ma elibereaza...ma curata...
         De sase ani incoace(de  la  moartea lui) nu-mi mai plac sarbatorile de iarna....am inceput sa le urasc! pentru ca imi aduc aminte de singuratatea mea!
        Veti spune poate"Hai, Olga...lasa frustrarile, ca nu te  caracaterizeaza!"...nu! intradevar sunt o fire optimista, dar in luna decembrie cad prada tristetii, de aceea imi vine sa fug departe, departe chiar de mine! ce inseamna departe? cred ca nici eu nu stiu exact...cat de departe, cat de aproape...greu de definit!...poate un bilet de avion intr-o tara exotica, pe perioada sarbatorilor, m-ar scoate din starea asta...voi pune in calcul macar la anu' ideea, anul acesta e prea tarziu!
        E luna bilanturilor, mare lucru n-am reusit sa fac in acest an....m-am bucurat doar de sanatate si pentru ca mi se pare un lucru de pret, cred  ca ar trebui sa-i multumesc Lui si sa nu ma mai vaiet!
        Poate n-ar trebui sa uit nici lucrurile placute din acest an...  Am reusit impreuna cu partenerul meu de radio, 7 Pacate, sa  realizam un radio online- Radio Papucel , iubit de mii de ascultatori, este refugiul meu in momentele mele cand parca ma simt inutila...radio-ul imi umple golul din suflet....aici gasesc interactiune emotionala, daruiesc si primesc afectiunea ascultatorilor mei....e un schimb benefic mie!
        Si daca azi am fost asediata pana peste poate de astfel de ganduri reci, nu pot sa nu spun ca nu incerc din rasputeri sa gasesc solutii care sa suplineasca lipsa omului drag din viata mea! Astept inca omul care sa-mi incalzeasca macar cu vorbe sufletul in cele 3 luni de iarna...macar atat! cer oare mult? voi ce spuneti?
  

10 comentarii:

  1. Ce pot sa spun vis-a-vis de situatia ta e ca, clipele petrecute de unul singur sunt mai pretioase decat cele alaturi de oameni plictisitori. Important este sa-ti pastrezi optimismul!Va fi cumva!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sănătatea, dragă Olga, e foarte preţioasă. Anul acesta a fost, pentru mulţi oameni din viaţa mea şi pentru mine, unul al încercărilor şi pierderilor, cu lovituri grele în sănătatea de care ne agăţăm mereu ca de cel mai preţios colac de salvare. Poate că în perioada asta, dacă-ţi aminteşte că ai pierdut omul drag, ar trebui să te bucuri mai mult de festivul ei, fiindcă vine să te scoată din suferinţă cu naivitatea bucuriilor din fiecare iarnă şi cu satisfacţia de a dărui, neegalată de nimeni. Iar, câtă vreme avem copii, mari sau mici, acei "bolovani de picioare care ne asigură verticalitatea" cum spunea o scriitoare, cuvântul singurătate nici nu există în vocea prezentului. Există lina mână a timpului care vine să ne mângâie frunţile şi să ne aşeze tuturor sub brad ceva frumos, în suflet duioşie şi în priviri lumină. Curaj, Olga.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am dat seama Mona ca a fost un an mai greu pentru tine din postarile tale, la un moment dat m-am identificat cu o stare descrisa de tine intr-un articol...mana timpului, inca nu m-a mangaiat daca pot sa spun asa, suficient de mult sa simt si sa spun cu adevarat ca mi-e bine!dar am continuat sa-mi mint sufletul prin fel si chip! sa-i fie bine, dar...poate minciunele mele nevinovate n-au facut priza , au fost doar niste"plombe" temporare...in fine, vorba Elenei va fi CUMVA!

      Ștergere
  3. Ionescu Emilia -Comarnic12 decembrie 2012 la 17:51

    M-am trezit dimineata cu albul luminii zapezii inundandu-mi fata....Nu realizam pentru moment ce si cum???..Am privit spre lumina difuza venita prin geam si am realizat : o dimineata superba de iarna autentica!!.... Mi-a venit ideea de a realiza o emisiune de radio pe aceasta tema....Mi-am dorit sa aflu ce simt si altii..cum percep ei raceala a iernii in frumuseti brodate, ademenitoare si plastice etalate in priviri de dupa geamuri protejate...Mi-am dorit sa stiu..Si am cautat melodii pe "tema"...sa creez atmosfera iscodind insa suflete care, spre surpriza mea au fost la un nivel romantic neasteptat...barbati in special... Dar..dar...dar...Intrebarea venea din sufletul meu..acolo unde este iarna de mult timp... Mi l-am incalzit ..usor..pentru ca am primit din partea celor care ma iubesc si inteleg asta!
    Mi l-am incalzit ..usor..pentru ca am primit din partea celor care iubesc si apreciaza efortul acestei extraordinare echipe - a Radioului Papucel - apreciaza zic, eforul de a ne teleporta in imaginistice clipe ale momentului..restul..dupa noi..asemenei Apocalipsei ce va sa vina... Iubesc acest radio nespus pentru ca imi da posibiltatea de a fi langa oameni care, necunoscuti, daruiesc bunatate, care absorb veselie...Il iubesc pentru ca intr-un fel, in acest moment traiesc prin el..prin cei care ii sunt alaturi si este modul meu de a trece ..spre a patra dimensiune..Eu o astept senina sa vina....pentru ca, in fond, am un tonus optimist, pentru ca pot insufla acest lucru - il stiu - si pentru ca iubesc oamenii si pe cei ..pozitivi de langa mine...
    Olga este sufletul alb rasarit din aceasta imensitate ..alba..a purului si sincerului in strafunduri si neantice abisuri..Ii multumesc ca exista..Mai am un suflet..alb..ii trimit gandul meu...nu stiu daca azi mai existam daca nu existau....Ei...imi dau putere si energie..Va doresc tuturor sa gasiti acea energie si putere spre a strafulgera ceea ce ni se pare de nepatruns : puritatea!!!!,,puritatea ce o gasiti dimineata privind imensitatea albului de nea asternut...


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. UNEORI VEZI BINE CA AM SI EU "TREZIRI" LA REALITATE!...si doare al naibii, ma simt sugrumata! simt ca ceva ma strange tare de gat si nu mai pot!Cand ai avut tot si ramai fara nimic, e ingrozitor de greu, si cand spun tot, nu ma refer la parte pecuniara, materiala, care in situata mea nu mai are nicio relevanta!..ma refer la partea de suflet,la cel care stii ca minut de minut te are in mintea lui si e in stare sa faca totul sa-ti fie bine, omul cu care poti rezona perfect!OMUL TAU!

      Ștergere
  4. Sanatatea e cel mai de pret dar pe care ni l-a lasat bunul Dumnezeu. Si vorbesc in cunostinta de cauza, abia dupa ce nu o mai ai o pretuiesti la adevarata ei valoare. Dar adevarat e si faptul ca ai nevoie de un suflet langa tine. Eu stiu cat de valoros e si un suflet pe care sa-l simti ca te sustine si ca sufera cu tine atunci cand suferi si tu. Fara sotul meu, nu stiu cum as fi trecut peste anul trecut, poate n-as fi trecut, poate...nu stiu, doar Dumnezeu stie. Dar uite, ma las dusa de val si de amintirile mele, in luna asta de bilant, asa cum zici tu. Voiam sa-ti spun ca anul trecut si anul asta am invatat ca trebuie sa ma bucur cat pot de ceea ce am, de oamenii de langa mine, chiar si de cei care imi fac rau(probabil au si ei rostul lor). Am recitit ce am scris. Voiam sa-ti spun ca viata trebuie traita asa cum e, ca ne daruieste cate ceva atunci cand vrea ea, ca decembrie ar trebui sa fie luna bucuriilor, ca trebuie sa ne dorim si sa ne gandim la sarbatori frumoase pentru toti si ca zapada de afara si cea din suflet... sa o lasam sa vina si sa se topeasca asa cum a venit. Probabil e timpul ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cati,tocmai de aceea am multumit Lui, am avut si eu incercarile mele, El m-a tinut pe brate si atunci, si ma bucur de fiecare dimineata cand ma trezesc sanatoasa...sa dea D-zeu sai parte de multi ani buni si frumosi si sanatosi alaturi de sotul tau si cei dragi tie..nu uita sa-i spui cat de important este pentru tine!te pup si te imbratiez si te mai astept!

      Ștergere
  5. Tasha , dragă, alegerea ta de a-I mulţumi Lui pentru toate lucrurile, este cea mai bună.Şi eu am trecut prin valuri...şi abia când I-am mulţumit Lui am avut liniste în suflet.
    Îmbrăţişări , cu mare drag, din Vrancea şi Sărbători în Lumină cu bucurii să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Elena!!! Sa dea Cel de sus sa te bucuri din plin in anul care vine si sa auzim numai de bine!

      Ștergere