Blog premiat

vineri, 8 februarie 2019

Gura lumii-i sloboda!

    Prin marea  gradina unde ne facem zilnic veacul  numita internet intalnim flori si buruiene, de buna seama  am intalnit si eu  flori alese dar vai - vai! si buruieni  care mai de care...
    Unii prin distinsa lor inteligenta au tendinta sa te umileasca, crezand ca tarlaua asta au mostenit-o si au drepturi depline in a te minimaliza  sau jigni cum le vine lor la indemana si cat ii duce mintea( in ce ma priveste cand realizez acest lucru  elimin din campul meu vizual astfel de personaje )..culmea stiti care e?  ca niciuna din aceste persoane nu e de Doamne ajuta...au mari carente emotionale.
     Am haladuit pe multe forumuri, grupuri, am vazut multe batalii intre "destepti" si "gasculite", diferenta dintre cele doua categorii era calitatea feedback-lui, nu cantitatea...oamenii provin din culturi diferite, din medii diferite, mi se pare firesc cumva  sa se ajunga la conflicte...unii insa simt nevoia cumpulsiva de a-si etala superioritatea,  incercand cumva sa te demonteze pe tine...sa te umileasca prin atacuri sterile incercand sa-ti lase impresia de atotstiutori,  privandu-te cumva de dreptul la replica, nu creditez lipitorii de etichete, si incerc sa duc conversatia la parametrii pe care eu consider ca pot sa-i sustin, cand ma simt depasita, prefer sa ma retrag...Operatia asta de umilire spune multe despre caracterul celui care umileste nu despre  cel umilit...satisfactia stersului de ghete scade substantial in mana celui care o produce daca ii intorci elegant spatele....lovitura suna a gol, exchiband ca esti mai bun prin suspendarea dialogului...nu te cobori la nivelul respectivei persoane pentru ca nu dovedesti ca esti mai bun raspunzand in aceeasi maniera.
    Trancaneala unora am bagat seama ca e un fel de supa de emotii, condimentata cu furii care sorteaza si eticheteaza si de buna seama in ciufutenia lor nu realizeaza  cat sunt de penibili....nedreptate exista peste tot dar bunul simt te legitimeaza sa ignori, sa stai departe si  sa nu arbitrezi sa nu decelezi o lume  care cert este diferita de a ta. E mai simplu sa fii suparat ca vacarul pe sat decat sa te confrunti cu  mintile  populate cu dracusori  greu de exorcizat ai unora...iar dupa ani impusivi sau  cumpatati pe internet  ajung sa cred ca vorba  din popor e cea mai nimerita in acest caz - frunza verde loboda, gura lumii-i sloboda!


sursa imagine: internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu