Blog premiat

duminică, 27 ianuarie 2019

Jumatatea goala

 
     Observ in ultima perioada atata lume nemultumita in jurul meu...nu contest faptul ca  probabil unii au motive, dar tot asa de bine pot avea motive sa se bucure de ceea ce au...nu de ceea ce nu au...dar, vin eu pe de alta parte si zic: traim doar ca sa muncim? sa ne facem zilnic griji din orice lucru? sau sa fim fericiti?
    Nu poti fi "down" de dimineata!!!!  dimpotriva! te ridici din pat cu ganduri frumoase, pentru ca nu ai de unde sa stii cate dimineti ti-a harazit  Cel de sus, si atunci de ce incerci sa risipesti frumosul vietii?
    Cum procedez eu? fac tot ce pot din tot ce am... sufletul meu este arhiplin de lumina,  am si eu privatiunile mele, dar ele nu ma impiedica sa fiu fericita! Tot ce mi s-a intamplat consider ca a fost o binecuvantare din partea Lui, dar si o lectie de viata, m-au invatat sa pretuiesc ce am  la justa valoare.
    Se spune ca oamenii care intra in viata noastra sunt oglinzi si invatatori, ei bine! m-am oglindit in unii, am vazut frumosul, pentru ca da...in ochii privitorului e frumusetea...nu mi-e frica de reactiile celor din jur, nu mi-am automutilat sufletul, am incredere in mine, am incredere in ce pot sa fac sa-mi fie bine si prin binele meu sa nu deranjez pe cei din jur, dimpotriva,  sa-i las sa ma provoace,  pentru ca asa ma completez....asa reusesc sa descopar noi valente.
    Sunt receptiva la tot ce mi se pare frumos in  viata, darurile zilei, darurile prezentului si  incerc sa le savurez din plin si sunt constienta ca doar asa imi poate fi bine. Imi doresc lucruri frumoase si El imi da...nu barez calea spre exterior niciodata, imparatia sufletului meu e plina de frumos si oameni alesi si atunci ma intreb si va intreb de ce m-as uita la ce nu am? adica la jumatatea goala???Cantitatea de rezerve  pozitive care zac in sufletul meu e imensa, o explorez in fiecare zi, pentru ca acolo fac rod semintele fericirii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu