Blog premiat

luni, 7 martie 2016

Tiribomba si jokerul

 

      Tiribomba gandurilor care se invarte in mintea mea are un lant doar cu numele,  altminteri  slaba nadejde sa  protejeze, tocmai de aceea unele mai sar  in afara, (a se intelege pe blog...!!!) fara grija insa, ele sunt de bine, nu lovesc si nu agreseaza, sunt pasnice pentru ca  tiribomba are "calusei " tinuti in hatzuri.
      Ma gandeam eu azi, cum ar fi sa-i atasez tiribombei  din mintea mea un aprinzator de creativitate, unul asa precum jokerul la carti sau la remy, asa sa  poti sa-l folosesti cu succes  inlocuind o piesa lipsa cand il ai in mana...o sa ziceti: - vorbesti in dodii! poate ca da! poate ca nu! pentru ca dodiile sunt pentru oameni plictisiti, pe cand eu doresc creativitate, ce-i rau in asta?...si apoi se spune ca atunci cand taci contra vantului cuvintele care  s-ar fi cuvenit sa le rostesti  la momentul potrivit se intorc impotriva ta, iar eu nu sunt genu' ala de femeie cu mutenie contrafacuta, nu umblu cu vorbe "vopsite" (.. a se intelege pasarea aia din familia Corvidelor care mai croncaneste  si umbla dupa  hoituri)...vorbele mele escaladeaza, poate ca tocmai de aceea azi cineva imi spunea " simt ca zbor!"...ma indoiesc ca i-am dat aripi dar, daca  i-am dat o stare de bine e perfect!   
     Uneori insa e bine sa taci din dragoste pentru cuvinte, sa nu spui ce nu simti, sa nu  arunci reziduri mentale la nimereala ca s-ar putea sa dai peste un interlocutor mai pretentios care te taxeaza din doua vorbe, asta pentru ca  gandirea omeneasca nu face fata la tot ce se "basculeaza" si blocheaza fluxul flecarelii....n-ar fi mai bine sa caramelizam vorbele si sa le  mestecam  in lipsa de subiecte? dar...nu-mi fac iluzii de prisos, ce s-ar intampla in acest caz cu  vestitele companii de telefonie? intrebare retorica...Clar!!! ar da faliment pur si simplu!
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu