Blog premiat

sâmbătă, 26 martie 2016

Privitul in oglinda

   
     In viata pierzi multe, bani, trenuri, autobuze sau cate si mai cate alte lucruri dupa care regreti sau chiar te apuca plansul de necaz dar cele mai grele pierderi sunt pierderile omenesti si nu neaparat ma refer la cei care se duc pe norisorii pufosi ci la cei care sunt pe pamant dar care aleg sa nu mai fie langa tine din varii motive,  mai grav este ca te anunta ca nu esti demn/a de prietenia lor si arunca la gunoi toate amintirile, uneori cred ca nici nu simt cu adevarat ceea ce spun dar vor sa te loveasca pur si simplu!
   Ma intreb insa ceva -  un pic de jena avem si noi?ne mai uitam din cand in cand in oglinda sa ne vedem fata?de ce sa nu ne bucuram de micile bucurii, marunte ce-i drept care vin din partea oamenilor din jur si care ne fac sa vedem  viata mai luminoasa, mai calda?de ce unii isi imbolnavesc sipirtul si mintea?
    Sa ne gandim ca sunt oameni care lupta cu citostaticele  ...fac chimioterapie la greu si se bucura cand inving boala...acolo tarii de caracter... acolo forta si curaj, acolo invingatori nu la astfel de persoane care se bat pe piept cine mi-s eu ca te-am aruncat la gunoi!
     Imi amintesc cat a luptat sotul meu cu cancerul, Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca-n pace,  cat a  vrut sa intre boala in remisie, cat de tare si-a dorit sa traiasca, am cautat clinici din cele mai bune din strainatate pentru un transplant medular...dar boala din pacate  i-a macinat trupul...si fac acum o trimitere la cei care imbolnavesc cu buna stiinta persoanele din jur cu atitudinea lor total neavenita prin comportamentul ciudat si prin dorinta lor de a parea superiori cu orice pret, desi....nu vad barna din ochiul lor ci paiul din ochiul altuia!
     Sunt adminul unui post de radio am renuntat la o parte din responsabilitati in favoarea echipei cu care lucrez, toate hotaririle le luam impreuna,  dar, am constatat ceva, renuntand la autoritatea formala intrucat nu suntem o institutie, suntem un grup de oameni pasionati de ceva( un radio online...unde se face voluntariat) am castigat mult mai mult - incredere, respect, admiratie, devotament, adica autoritate  informala  care mi se pare mult mai importanta daca stai sa te gandesti! 
    Pentru ca azi e Sambata Mare la catolici le doresc un Paste cu lumina, pace si prosperitate!

2 comentarii:

  1. Oamenii nu se uita in oglinda, multi o fac doar ca sa priveasca ceea ce vor sa vada! Eu am privit doar la fotografia de mai sus, si primul gand a fost, inainte de a citi, daca asi avea atatea piscoturi, si tot atatea batoane de ciocolata, asi lasa cafeaua pe mai tarziu si ti-asi canta cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Muzica este cel mai frumos mod de a alina inima cuiva.... Muzica este precum un vin ce te imbata de fericire.Este cel mai frumos miracol pe care oamenii il pot oferi semenilor.

    RăspundețiȘtergere