Blog premiat

luni, 2 august 2010

Un inceput de saptamana bun!


Lipsesc de ceva zile de pe blog,daca va voi spune care este motivatia,o sa-mi ziceti ca nu-s sanatoasa la cap...si poate ca nici nu as avea de ce sa ma supar,asa o fi! ...mda! m-am molipsit de la fetele mele cu ferma de pe facebook,joc ore intregi pe Farmville ...am ajuns la nivelul 25 dar am inceput numai de zece zile jocul...pfai,frate cat de captivant este,ma enervam pe fetele mele ca stateau pe acest joc virtual si nu priceam ce satisfactie deosebita poti avea,ca doar totul e virtual,construiesti,semeni,recoltezi de zor,intr-o veselie de parca banii aceia ti-ar parveni in realitate...hm!!!daca n-ati intrat inca,v-as zice sa nu intrati,ca-i boala curata!ca raia,nu te poti lasa de el....credeti-ma!:)
Fiind luni am intrat sa postez cateva randuri sa va doresc o saptamana implinitoare si cele mai bune ganduri...si inapoi la treaba! nu inainte de a posta citatul saptamanii:
"Nu trebuie sa-ti faci prieteni decat dintre oamenii care muncesc. Omul lenes este periculos pentru prietenii sai, caci el, neavand ce face, vorbeste despre ce fac si ce nu fac prietenii sai, se amesteca in treburile altora si devine inoportun: iata pentru ce trebuie sa fim destul de intelepti ca sa nu ne legam decat de oamenii care muncesc" – Friedrich Nietzsche

16 comentarii:

  1. Şi va trebui să alergaţi după vecini...
    ca să vă extindeţi ferma...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pare ca te-a captivat o noua pasiune internauta.. :D
    Bafta si sa iasa recolta! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu pot juca jocuri pe ent, am enerveaza, cat despre ferma de pe facebook, m-a enervat teribil de la incpeut, nu inteleg ce poti sa simti cand vezi 100 de vaci uralnd, 2 rosii crescand:)):)):))
    dar, ce sa-ti zic, bafta la joc:)):)):))


    Cat despre citat - adevarate sunt cuvintele ce ii apartin lui F.N.

    Saptaman buna iti doresc si eu, si multumesc:):*

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti sanatoasa " tun" de ce?foarte bine!
    Recunosc ca nu ma bag - si asa am microbul in mine a net-ului!dar si eu am la casa mea o persoana care are asemenea joc in grija!mereu trebuie sa ies ca se arde nu stiu ce!!!hi,hi!
    Asa ca...poate când am laptopul meu sa fiu separat!
    Bafta mult la joc!

    Citatul excelent Olga!Mulțumesc!

    O săptămână răcoroasă sa ai dacă se poate!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cataline,am vazut ca esti si tu pe FarmeVille,te invit sa-mi fii vecin!;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Dintimisoara,multumesc mult!!!!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Monica...asta cam asa e...si totusi...deocamdata imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mariana,noi suntem trei la doua aparate,fetele stau mai mult pe laptop,eu pe PC...si cam arde uneori,ca daca nu recoltezi la timp pierzi...:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna,scumpo! Ce mult imi place la tine pe blog,nu stiu ce este dar ma linisteste..Ce ne faci? Cu ce ne schimbi starea in mai bine? Eu cel putin asa simt! O soun sincer! Iti admir blogul,este diferit...Spor la treaba fiindca stiu ca nu duci lipsa! Ai mult de lucru la ferma,nu? Te pup! O zi minunata si multa sanatate! Imaginile pe care le postezi sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere
  10. Anita,ma bucur ca e asa cum spui tu,te mai astept draga mea prietena!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce faci soro ne-ai parasit? Inteleg ca te-ai facut fermiera dar mai da un semn si pe la noi macar sa stim ca esti bine ! Mult spor la ferma ! sa ne chemi la recoltat poate ai nevoie de ajutor ! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. te pooooop TASHA am avut putin timp inainte de a iesi afara sa te vizitez si mi-a placut descrierile tale despre tine si asa e viata ,melodia asta o fredonam in tierete,f. frumoasa
    am vazut ca joci un joc ,unde si eu sant invitata mereu dar nush cum se joaca si poate o sa ai timp sa ma inveti ,vreodata
    esti mult superioara cu cea ce scri pe blogul tau fata de alte bloguri ,felicitari ,imi da putere sa merg mai departe cand te vizitez ,mult succes in continuare
    acum o noutate ,poate nu stiai am si eu blog unde fac ce doresc ,he,he,he
    o zi mununata sa ai

    RăspundețiȘtergere
  13. M-am simtit bine sa descopar ca mai sunt si altii ca mine! E perfect,relaxant si...poate ca si justificat.
    Eu cred ca esti suficient de sanatoasa!
    Sau...poate suntem mult prea multi contaminati cu virusul "fermierului virtual".
    Si eu abia astept sa pot,sa am timp pentru FERMA mea...dar,la http://farmerama.antena1.ro/
    deci...maladie generalizata.
    Spor la ferma !

    RăspundețiȘtergere
  14. Leni,cam asa ceva..dar nu v-am parasit!fii sigura de asta,va iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Evelina,daaa!!! maladie in toata regula! ma bucur ca ai trecut! pup!:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Apropos,Evelina,am intrat si acolo...sa vad cum este! hihihi!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere