Blog premiat

vineri, 8 mai 2020

Azi e despre mine!

Azi  e doar pentru mine!
Dar cum e sa fie o zi doar pentru mine?? cand  obisnuinta de impreuna cu  multa bucurie era la ordinea zilei?
Va spun eu cum e...ai posibilitatea sa dai zoom asupra propriei vieti si sa-ti faci o parere despre tot ce ai realizat, sa reflecti asupra  inzestrarilor tale, talentelor tale, sa te bucuri cu alte cuvinte de toate fructele care au  rodit  in copacul vietii tale...
    Energia pe care o primesti la nastere de la Bunul Dumnezeu parca de fiecare data de ziua ta de nastere  creste, scopul divin parca e mai viu in  mintea ta, poate nu ai reusit sa faci tot ce ti-ai propus, poate resursele pe care Universul ti le-a pus la dispozitie nu au fost suficient  consumate,  nu e tarziu niciodata s-o faci...ideea unui nou inceput ar trebui sa  te urmareasca mereu!
   Luna Mai pentru mine  este mereu renastere, recunostinta pentru Cel de sus pentru tot ce-mi ofera, ziua de azi capata o alta dimensiune si datorita urarilor pe care le primesc non stop de la prietenii de pe FB dar si telefonic...un simplu - la multi ani, inseamna mult pentru mine!
   Azi astept sa ma surprindeti in continuare, sa ma iubiti sau sa ma ignorati daca asa simtiti, sau  sa fiti fericiti pentru voi pentru ca asta ma bucura si pe mine, pot sa spun insa ca nu anii  din viata mea conteaza ci viata din anii mei, iar datorita celor din jurul meu pot sa spun ca e mai mult decat buna.
    Multumesc celor care de-a lungul timpului au aparut in viata mea si mai ales celor care au dorit sa ramana facandu-ma sa ma simt iubita si pretuita, multumesc si celor care nu au facut-o dar care poate s-au gandit la mine intr-un mod frumos, conteaza atat de mult! Chiar daca suntem fir de praf in infinitatea Universului..azi ma simt MARE datorita voua celor care mi-ati urat de bine si v-ati gandit la mine, MULTUMIRI cu plecaciuni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu