Blog premiat

vineri, 13 decembrie 2019

Frontiera

      Nu am in minte granitele statale, in mintea mea se plimba ganduri putin mai  sumbre, in preajma sarbatorilor ma gandesc mereu la cei care nu mai sunt langa mine, cei cu care am  impartasit atatea sarbatori magice  si cu care  am simtit cu adevarat magia  Nasterii Lui...acum frontiera dintre lumi ma doare cumplit..
    Am un nod in gat cand vorbesc despre acest lucru, simt cumva prezenta lor, proximitatea...
    Mama draga, apari atunci cand simti ca  sunt singura, ma incurajezi in visele mele, ma inspiri  si ma faci sa cred ca nu ai plecat de tot... dar fara tine e greu. Am fost unica ta fiica, dar tu ai fost UNICA  pentru mine! ai fost si mama si tata si sora si prietena, pe toate le-ai  acoperit, nimic nu mi-a lipsit... prin  credinta in El si optimismul tau m-ai invatat sa trec peste toate obstacolele vietii si nu au au fost putine...acum esti ingerul meu pazitor.
     Ai fost un exemplu pentru mine, pentru vecini si cunoscuti, te pomeneste lumea cu drag si acum...te bucurai sa ajuti oamenii, fapt pentru care  lumea te-a pretuit si te-a iubit....
     Acum ai stranepoti mama mea draga,  sunt buni si frumosi la suflet ca tine, impart cu drag din  bucatica lor si celor din jur, te-au mostenit la generozitate, poate si pe bunicul lor, pe ginerele tau Vasile, bunicul lor, avea si el un suflet mare...acum sunteti impreuna departe dar foarte aproape  totusi, in inima noastra,  a celor care am ramas aici pe pamant  si care in astfel de momente  marturisim ca ne lipsiti extrem de mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu