Blog premiat

vineri, 2 decembrie 2016

Sincronicitate

 
      Aleg sa vorbesc despre acest acest lucru pentru ca in ultima vreme traiesc intr-o magie, adica gandesc mai putin si simt mai mult, dansez pur si simplu cu universul!...nu-mi sint suficient de clare si logice  unele lucruri dar am devenit extrem de increzatoare, cred in mine, in celalalt ..in clipa....in lume.
      Imi ascult intuitia si am inceput sa cred in potriviri, in potrivirea aceea perfecta care, parca ma asteapta....cand simti ca parca si celalat are acelasi As in maneca..e fabulos totul!...vorbeam mai ieri cu cineva drag mie despre aceasta alegorie a lumii, cand parca intuitia te trimite in fata unui altceva pe care poate ti l-ai dorit si care vine cu valente multiple incat nici nu-ti vine sa realizezi ca poate fi adevarat....dar simt, simt ceva!...simt  ca s-a deschis poarta oportunitatilor si ca tot ce imi doresc se implineste cu o viteza uimitoare....
      Gandurile mele sadite in mintea si  inima mea cu mult timp in urma incep sa prinda viata, sa devina realitate, vizualizez viitorul meu in culori pozitive, maestrii mei spirituali ma ghideaza spre drumul cel bun iar ingerii se pare ca ma ajuta sa merg cu incredere inainte, poate ar trebui sa-mi pun o centura de securitate ca prea evolueaza totul cu repeziciune, sa nu ma arunce de pe linia aleasa de amandoi, dar bucuria ca am fost aleasa  ma face sa simt din plin prinosul iubirii, protectia  Lui, o simteam si pana acum ...ma tinea pe brate...mi-a aratat-o de atatea ori...acum mi-a adus pe cineva in brate, pe cineva care ma face sa ma simt minunat in fiecare zi, cineva care imi impartaseste entuziasmul si care nu uita sa-mi aminteasca in fiecare zi ca acolo unde exista dragoste exista viata!iar asta  imi valideaza starea de bine!
      Iubesc si multumesc Lui ca mi-a adus un dar special inainte de Craciun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu