Blog premiat

vineri, 11 septembrie 2015

Sfarsit de vacanta in Franta


  Vacanta mea in Franta se apropie de sfarsit,  au fost zile insorite, am acumulat amintiri frumoase, experiente unice si sentimente din cele mai alese, e placut sa ai  sentimentul acela de familiaritate, sa te simti in largul tau, exact ca si acasa, aici cordialitatea a fost la ea acasa, tocmai de aceea tin sa multumesc mult gazdelor mele Carmen si Costy din Nantes pentru vacanta oferita!
    Observati asadar ca folosesc des cuvantul" acasa"asta pentru ca gandul ma duce la melodia Paulei Seling, acasa este acolo unde te simti bine dar ai nostalgia casei tale oriunde te-ai afla tocmai de aceea le daruiesc prietenilor mei  din Franta aceasta piesa Paula Seling - Acasa cu toata gratitudinea mea!
    Nu voi incheia articolul meu inainte de a va intreba ce inseamna pentru voi" acasa"? va fi un subiect abordat intr-o emisiune de radio dupa intoarcerea mea in tara si tocmai de aceea tot ce imi veti scrie voi va fi foarte important pentru mine, voi da citire tuturor raspunsurilor primite de la voi.
   Ca sa nu cer ceva fara sa dau si eu ceva voi spune ce inseamna pentru mine - inseamna locul unde te poti exprima exact asa cum doresti fara sa ti se reproseze ceva, este locul unde inima ta vrea sa fie  cand esti suparat/a, e locul tau de siguranta...si ce mai inteleg eu prin cuvantul acasa veti afla in emisiunea mea de la  Radio Tasha.

12 comentarii:

  1. “Acasa” este locul unde te simti fericit si iubit, apreciat si unde te poti duce linistit, stiind ca esti binevenit si inteles, putand sta relaxat. Dar pentru mine, mai reprezinta si familia si prietenii mei pe care stiu ca ma pot baza mereu oriunde as fi.“Acasa” este locul in care te simti in largul tau, unde poti fii ceea ce-ti doresti si cand iti doresti… “Acasa” este locul unde ai vrea sa fii in momentele grele si nu numai… “Acasa” este locul care te inspira atunci cand ai nevoie si care te face sa crezi ca nimic nu-i asa greu precum pare… “Acasa” este locul unde TU te simti cel mai bine !Carola

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte bine spus - locul in care tu te simti cel mai bine! locul in care poti sa faci ce doresti cand doresti asa spun si eu! Ma intreb de cate ori ai simtit acest lucru cu adevarat?

      Ștergere
  2. Eu de exemplu ma simt “acasa” in 2 locuri, in 2 tari diferite…se pune?Imi place si in Romania dar si in tara unde traiesc de cativa ani…iubesc ambele tari si iau ce e bun din fiecare. Veti spune ca nu sunt patrioata, asta e…dar sunt sincera macar .
    In Romania imi plac locurile, linistea si oamenii (chiar si aasa rai, invidiosi, negativisti etc.)
    In alta tara imi plac oportunitatile, civilizatia si oamenii.
    Momentan ma bucur ca sunt sanatoasa ,am ocazia sa vad multe destinatii ,ma bucur de tot ce ma inconjoara .Acasa e acolo unde te simti implinit.. nu conteaza locul.. fizic .Acasa este acolo unde simti caldura unui camin, linistea si placerea de a te intoarce de fiecare data .Sa ne vedem cu bine si bucurie ,,ACASA,,!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hahaha! oportunisto! te pup si te imbratisez moldoveanca mea draga, am gustat din plin linistea locurilor pe unde m-ai plimbat, lacasurile sfinte mi-au umplut sufletul de caldura si m-am simtiti mai aproape de Dumnezeu intr-un fel si datorita tie...Dumnezeu e in fiecare din noi...depinde cum reusim sa aratam celor din jur acest lucru!....si da!!!! sa ne revedem cu bine pe plaiuri romanesti draga mea draga ca acum suntem amandoua pe cele frantuzesti si ne bucuram de oportunitati cum le numesti tu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru mine, acasă are o semnificaţie foarte materială. Acasă e acolo unde îmi ţin posesiunile – hainele, cărţile, micile comori -, unde mă simt confortabil şi în siguranţă, unde ştiu locul fiecărui obiect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e simtul proprietatii ne dicteaza uneori alegerea si apoi asa e te duci la sigur la fiecare obiect pentru ca stii unde il ai.

      Ștergere
  5. Despre acasă se poate vorbi, desigur, la mai multe niveluri: continent, ţară, regiune, oraş, cartier, stradă, apartament etc. Însă eu mă refer la nivelul acela ultim, intim, pe care fiecare dintre noi în poartă în suflet. Pentru că până la urmă, fiecare avem o acasă, fie că este un spaţiu unde deja locuim sau unul după care tânjim.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect! intimitatea o ai doar la tine acasa....oricat de mult ai incerca in alte parti, nu-ti iese!

      Ștergere
  6. Pentru mine personal acasa inseamna acolo unde scot cheile din buzunar si deschid usa de la intrare iar cainele meu iubit care il am se bucura ,da din coada de fericire ca a venit STAPANA LUI !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. FRUMOASA tara incarcata de romantism!!!!

    RăspundețiȘtergere