Blog premiat

joi, 24 aprilie 2014

Editie limitata

  


      Stateam azi de vorba cu o prietena de pe internet  si am ajuns la o concluzie ca atunci cand intalnesti pe cineva  vis-a- vis de care sa ai motive sa-ti fie dor sa-i cauti, sa le citesti gandurile nu mai conteaza daca legatura de comunicare s-a intrerupt la un moment dat, pentru ca ei te au in suflet, lor nu le pasa de felul in care arati, cum te imbraci sau daca parul tau e  brun sau blond, pentru ca te respecta si te iubesc pentru ceea ce esti, pentru ca reusesti sa le umpli sufletul, esti refugiul lor in momentele in care  au nevoie de locul acela special, stiu ca oricand il vor gasi.. oricand poti relua discutia din locul in care  ai ramas ultima oara cand ati vorbit...sigur, astfel de persoane sunt in editie limitata, nu-i gasesti oricand, si nu te lauzi cu ei, pentru ca editiile limitate sunt la cautare, sunt valoroase  si apoi,  cine stie?
    Intrebarea mea pentru voi este daca ati intalnit astfel de persoane "editie limitata" si care au mereu un loc special in sufletul vostru, oricand de lunga ar fi perioada de absenta a lor din cotidianul vostru. 
    As face un paralelism intre ceasurile editie limitata si prietenii mei, daca pe carcasa acelor ceasuri gasesti numere de la 1 la 10 si un logo  ales de ceasoricar, eu le-as da celor din viata mea un  10  CU MAJUSCULE si un logo  -  True
    Pentru acele persoane speciale am acest buchet de flori o floare pentru fiecare, culoarea o aleg ei, e insotita si de o melodie pe Radio Tasha ... acolo mai gasiti si voie buna  din plin, o puteti sorbi cu polonicul ! ;)

Pana atunci ascultati aici, ascult muzica asta in timp ce scriu, este un album vesel, merita ascultat:
Avicii - True
    

3 comentarii:

  1. De ce sunt editiile limitate atat de... limitate?

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce? pentru ca greu gasesti oamenii pe care te poti bizui.....

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt oameni pe care ii stiu de 25 de ani, pe care ii cunosc si dupa mers, si care au ramas la fel de dulci si de reali in sufletul meu ca atunci. La fel cum am amici noi care imi trezesc zambete in suflet chiar si atunci cand trece un timp in care nu ii vad.

    RăspundețiȘtergere