Blog premiat

marți, 19 iunie 2012

O intrebare cu schepsis...

   Internetul a ajuns sa ne manance de vii....ne devoreaza cu sange rece...am devenit marea majoritate adicti, mi se pare incredibil cat de mult a evoluat tehnologia  si cat de usor putem comunica de aproape oriunde, acum si celularul ne permite acest lucru, asadar peste tot cu internetul dupa noi!!!
   Personal navighez multe ore ore pe zi, fac radio, vorbesc cu colegii, cu prietenii , citesc bloguri, caut informatii...ce mai! imi ia cam 8 ore cel putin pe zi!...mi se par oportunitati de dezvoltare si nu vad cum m-as putea dispensa de ele!
    Deci daca am amintit partea frumoasa a lucrurilor -  flux continuu de cunostinte pe care  le dobandesti  navigand, nu pot sa nu spun si partea rea a lucrurilor...asta in ideea ca tot ce-i mult strica... Pentru ca internetul in exces duce la sedentarism, leneveala si inevitabil INGRASARE...cu kg in plus nu-i usor de luptat, odata acumulate, cam greu te desparti de ele...atentie asadar!
   Intrebarea mea e  urmatoarea - ce inseamna pentru voi internetul? cat timp va rapeste si daca  cineva v-ar "taia" placerea asta ce credeti ca s-ar intampla?

   Sursa imagine:http://mortu.eu/ce-reprezinta-internetul-pentru-tine.html

14 comentarii:

  1. Fiecare face ce doreşte...este liber să nu depindă de nimic , ci doar de el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te contrazic!tu depinzi de ceva anume?...poate IASI-ul ofera mai multe posibilitati...

      Ștergere
  2. evident ca internetul are o importanta mare in viata de zi cu zi, de la revolutia din Egipt la viata personala; dar in acelasi timp deformeaza realitatea, orice informatie poate fi "retusata" de n ori...
    Fara net? Am vedea florile din gradina de aproape, nu pe... blog!

    Servus!
    In sfarsit un articol in care ai scris mai putin! Si spun asta pentru ca sunt eu lenes!
    Sa auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am scris mai putin pentru ca astept de la voi mai multe...multumesc ca ai trecut!iar legat de flori...cata dreptate ai!! mi-e dor de florile din gradina mea din Negresti...as schimba oricand internetul cu mangierea lor, crede-ma...dar, exista un dar...

      Ștergere
  3. Prin „magia internetului”, zi de zi suntem urmăriţi pe site-ri de socializare, primim comentarii pe pagina noastră de Facebook şi pe blog, suntem lăudaţi şi criticaţi deopotrivă,deci...comunicarea e necesară, benefică chiar!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru fiecare din noi netul este o terapie.... dusa in exces, uitand de partile nocive ,eu va spun ca m-a ajutat sa trec peste pierderea omului drag si m-a facut sa ma apreciez,sa ma respect si sa vad ca frumusetea trectoare si succesul in arta au fost o etapa ,acuma dispun de multa frumusete interioara care se reflecta in zambetul fetii mele.Eu incerc sa inlocuiesc publicul din sala cu cel din spatele sticlei !!!
    Multumesc ca existi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu Coppelia ca ai trecut si ti-ai lasat parerea, trebuie sa recunosc si si la mine a functionat terapia, socializarea pe net mi-a ajutat in depasirea traumei cu pierderea omului drag!pupicei si imbratisari satmarene!

      Ștergere
  5. marioara toader21 iunie 2012 la 01:42

    ..am inceput sa intru cat mai rar...pe net..Imi ia mult timp sa ma ocup de nepotica..,de ai mi,de casa,etc..Dar si...de cand am fost jignita si pe aici si..pe alte ..cai..doar pentru ca mi-am spus parerea despre un subiect,fara a face referiri negative la vreo persoana...si ...mi-am dat seama ca netul este pentru unii o deversare a veninului in care se scalda din nastre.. am inceput sa evit..a ma mai confrunta cu cei din spatele monitorului....Vorba cuiva..de mai sus..Ce frumoase sunt florile vazute LIVE!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect Marioara, stiu despre ce vorbesti, mi s-a intamplat si mie sa cad victima, fara sa fi gresit, dar lumea e ca dansa si ca dansa suntem noi spunea Eminescu candva...mai gresim, iertam si mergem mai departe...eu una te admir din plin, esti un om deosebit...si sincer sunt mai bogata sufleteste ca te-am cunoscut pe net...ca atare netul asta are si multe parti bune, iti scoate in cale oameni alesi! imbratisare si pupic cu drag pentru tine!

      Ștergere
  6. marioara toader25 iunie 2012 la 00:32

    Asa este,ai dreptate....netul mi-a oferit prieteni minunati,m-a facut sa cunosc oameni adevarati....multi dintre ei depasind granitza virtualului...Evident,ma bucur din ssuflet ca te-am cunoscut pe tine...dar am sa stau departe de rautati..nu stiu sa ma cert,si nici nu vreau,nu stiu sa jignesc pentru ca am refuzat sa invatz limbajul trivial....nu stiu sa lovesc in oameni ...nici chiar in cei care ma lovesc..pentru ca eu IUBESC OAMENII......si apoi ..."fiecare pasare pe limba ei piere.."/Te imbratisez cu drag,Olga!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te imbratisez si eu scumpo, cu drag si multumiri pentru stradania de a-mi raspunde!

      Ștergere
  7. fiecare... viciu, cu rostul lui :) internetul, chiar dacă este indispensabil, nu a reuşit (şi nici nu cred că vreodată se v-a-ntîmpla!) să mă stăpînească ! au încercat femeile, şi tot degeabaaaa, aşa căăăăăă... 100 % imun: CÎT şi numai CÎND vrea neuronul meu ;)
    PS: Apropo de interviu, cu drag, dacă socotiţi că aş avea ceva de împărtăşit celorlalţi, cel mai simplu sunt de găsit pe... FACEBOOK, ID vasile danci morosanu... zilnic ! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am trecut la cerere de prietenie, si vorbim mai multe pe Facebook...iar interviul se poate realiza prin skype, in direct, id-ul de skype a radioului fiind radio.papucel

      Ștergere
  8. Imi place ca nu ai adaugat blogul prietenului tau vechi de pe Mirc,Moebius.E prea vechi si prea Anost!In schimb blogul tau il vazusem printre preferate,la individ,ti-a pus din postari si pe Google+..verifica..Pupici si respect AdamA

    RăspundețiȘtergere