Blog premiat

luni, 14 noiembrie 2011

Salve Italia!


      In Italia de doua saptamani...dar, mai putin prezenta pe net decat in mod obisnuit, asta pentru ca imi doresc sa petrec timpul in alt mod  decat acasa...si chiar reusesc, am prins un timp execelent, un timp care nu te prea lasa sa stai in casa...
      Am avut placerea de data asta sa vin cu masina prietenei mele Camelia, care venise in Romania la nunta fetei mele, despre care am vorbit putin tocmai pentru ca am asteptat sa apara imaginile, iar, studioul cu care am luat legatura pentru acest lucru, ne va oferi pachetul intreg abia peste o luna...adica exact cand eu ma voi intoarce in tara, am prins doar cateva imagini de pe site-ul lor la Facebook, si am salvat cateva fotografii( ca sa pot sa ma laud... deh! ma pot intelege numai mamele care au trecut peste asa ceva...)..oricum, ce pot sa spun e ca nunta a fost exact asa cum ne-am dorit, doar ca, in loc sa plece tinerii in voiaj de nunta...a plecat cuscra mica...adica subsemnata...vesel, nu-i asa?....dar, tinerii au preferat sa plece anul viitor, problemele profesionale se pare ca le-au pus pe prim plan, desi prietena mea Camelia a insistat mult sa vina cu noi  macar o saptamana in Italia...
      Mie Italia imi place intr-un mare fel...astfel incat fiecare drum pe care il fac ma incarca  in mod pozitiv, Camelia este asa cum am scris si in articolele anterioare, sora pe care mi-am dorit-o toata viata, dar pe care am avut norocul s-o gasesc abia acum, adica in urma cu trei ani...ea este un suflet nobil, mult prea nobil  pentru zilele de acum, cand fiecare se gandeste mai mult la el decat la cel de alaturi...ma simt rasfatata alaturi de ea, pentru ca zilele care le petrecem impreuna, sunt perfecte, ea le face in asa fel incat le astept cu drag, este o persoana extrem de activa, reuseste sa imbine perfect utilul cu placutul...si uite asa, nici nu stiu cum trec zilele, chiar ieri ne intrebam amandoua, oare e posibil sa fi trecut deja doua saptamani de cand sunt in Italia?
     Ei, si acum ca tot m-am laudat cu miresa mea, cu sederea mea in peninsula, voi incheia dorind sa aveti parte de o saptamana cu mult frumos , o saptamana implinitoare, alaturi de cei dragi sufletului vostru! ...Promit ca la intoarcerea in tara sa revin cu multe imagini si ganduri dragi, pana atunci pup si imbratisez cititorii blogului meu...
   Nu ies insa pana nu va las un cantec de suflet al Camelei dar care a devenit si  pentru mine de mare  efect...aduce atata incarcatura emotionala incat n-ai cum sa nu-ti doresti sa-l asculti iar si iar.. e vorba de Adele - Someone like you....ma regasesc in versurile ei...
http://www.youtube.com/watch?v=jCya1yiFFP4&feature=related

7 comentarii:

  1. Grozav...sa te simti bine acolo unde esti!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Multumesc mult, Gelule!
    @miki , ma simt excelent!

    RăspundețiȘtergere
  3. Alex,
    Asa este...aici gasesti de toate in diferite forme...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut, am o propunere de colaborare pentru bloggerii din Satu Mare! Astept sa ma contactezi pe e-mail, la adresa blogatu@gmail.com, pentru a-ti trimite mai multe detalii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi pare bine pentru tine, Tasha, ti se potriveste Italia ...

    RăspundețiȘtergere