Blog premiat

sâmbătă, 1 mai 2010

Parfumul

Ma gandeam azi cata importanta are parfumul pe care il emana o  persoana,si am ajuns la concluzia ca te poti indragosti nu numai cu ochii dar si cu nasul,sa zic asa,parfumul unei persoane poate sa declanseze o reactie chimica spontana,te simti atras de feromoni,ei bine legat de feromoni s-au facut o multime de cercetari  atat in lumea animalelor dar si in cea umana,deoarece notiunea exista in ambele lumi.Feromonii sunt substante chimice pe care organismul le produce pentru a atrage un altul,ei se pot declansa insa  din diferite motive.
Cercetatorii au ajuns la concluzia ca aceste substante sunt secretate de organism in scopul"imperecherii"astfel femela femela atrage masculul din aceeasi specie prin eliberarea feromonilor potriviti spre a-l apropia de ea.Evident ca substantele chimice difera de la specie la specie..fiindca fiecare vrea sa atraga ceva asemanator,astfel incat oamenii nu secreta feromoni care pot atrage animalele,este modul naturii de a selecta acest lucru.
Oamenii insa au inceput sa foloseasca parfumurile cu feromoni pentru a mirosi mai bine,pentru a placea,pentru a atrage,exista o diversitate de parfumuri pe piata,cu arome din cele  mai variate,dar consider ca  folosirea lor este o adevarata arta.
Parfumul in general trebuie aplicat in punctele cheie,acolo unde se simte  mai bine pulsul,iar in astfel de situatii el ar trebui sa tina,daca e de calitate,adica esenta, cel putin 8 ore... dar, daca spre exemplu unele insecte si animale pot raspandi feromoni pe o distanta de 4 km,cel putin,parerea mea este ca in ce ne priveste,este penibil sa mirosi ca o drogherie,sa bati la distanta de cativa metri   simtul olfactiv a celor din jurul tau...consider ca se impune o anumita decenta,o arta in folosirea lui.
Am intalnit persoane care folosesc mai multe arome ,un amalgam de parfumuri consecutiv,si stau uneori si incerc sa  descopar amestecul...ma intreb care o fi schepsisul,vor sa ameteasca simtul dar si mintea noastra spre a deslusi aromele?
Consider ca fiecare om  are un parfum inconfundabil,il personalizam insa cu aceste licori fabricate, dar, ar trebui sa fim atenti ce ni se potriveste,sa alegem cu grija pentru ca el lasa amprente olfactive.
Am intalnit mai in toamna o persoana de sex masculin pe strada,era in spatele meu,dar i-am simtit parfumul,avea parfumul sotului meu,D-zeu sa-l ierte,parfumul pe care il folosea el mereu,fie iarna fie vara,pentru ca  la mine nu functioneaza asa,eu am un parfum de iarna si unul de vara...am intors subit capul,gandul mi-a fost la el...omul s-a uitat ingaduitor la mine,dar miscarea mea a fost atat de brusca incat m-am rusinat pur si simplu...noroc ca eram cu Tasha ,o tineam de lesa,m-a smucit putin si m-am trezit din reverie,pentru ca acel parfum m-a dus cu gandul departe.Vedeti asadar cum poate sa te arunce cu gandul in trecut parfumul unei persoane...este o adevarata magie,nu amintesc case producatoare ca nu are sens,vreau doar sa va intreb ati gasit parfumul care va reprezinta?il folositi  cu fidelitate sau il schimbati dupa ofertele noi de pe piata?sau sunteti alergic la parfumuri?
Eu una marturisesc ca am fost fidela unui brend,parfumurile clasice raman pe metereze,in pofida   noilor licori,care  apar ca ciupercile dupa ploaie in diferite game...il schimbam doar la anotimpuri ,vara folosesc evident un parfum mai usor,mai proaspat si mai racoros,iarna folosesc unul mai puternic,dar care totusi sa nu-mi acopere feromonii  naturali produsi de pielea mea...de ceva timp incoace insa m-am abatut de la brendul cu pricina,mi-a provocat simtul olfactiv un parfum fantuzesc...;))
“Parfumul pe care il folosim ar trebuie sa fie placut si discret, iar acest lucru inseamna ca el sa poata fi simtit doar in imediata noastra apropiere, de exemplu cand cineva se apropie de noi la un pas, ca sa ne salute sau ca sa ne imbratiseze. Numai un parfum de buna calitate, folosit cu masura si combinat cu igiena perfecta, poate inspira farmecul, gingasia, misterul, intimitatea si erotismul pe care dorim sa le transmitem”, afirma Rodica Manole in ghidul sau “Frumusetea, o realitate la indemana”.
Am dat citatul pentru ca mi se pare a fi o regula de bun simt...astept parerile voastre dragii mei,cu nerabdare ,ele,vor constitui tema emisiunii mele de radio de luni de la ora 18,la radiosilverfm..
Weekend placut,plin de iubire va doresc....


Edit later:
Parfumul  din imagine m-a fascinat  in urma cu cativa ani ,l-am descoperit in Franta...de atunci il comand mereu...
Sursa foto:
http://www.fragrantica.com/perfume/Isabel-Derroisne/Ame-Toscane-1216.html

18 comentarii:

  1. Trebuie să recunosc că Geanina mea miroase a iubire si asa a mirosit din prima clipa în care am vazut-o... E cel mai frumos parfum pe care l-am inspirat vreodată...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am fost si raman fidela parfumului de liliac.Te pup draga tasha!

    RăspundețiȘtergere
  3. buna TASHA te poooop si o zi frumoasa cu multe bucurii sa ai
    de mult nu te-am mai vizitat

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca de obicei, SUBIECTE pline de delicatete, si ....impanate mereu cu am,intiri....despre trecut !
    Da, intradevar atat Industria PARFUMURILOR cat si TEHNOLOGIA de folosire a acestora, pot fi considerate fiecare in parte o adevarata....ARTA !
    Asa cum specifica Dna. Alina Popa in „ Istoria parfumului „ - „ Istoria parfumului se impleteste cu cea a omenirii: moneda de schimb, protector impotriva bolilor, potiune cu virtuti divine, mesager galant… parfumul este in fiecare epoca un martor al unei societati si ne informeaza sensibil asupra modului in care participa in domenii precum comertul, medicina, sacralitatea si sensualitatea. O lume fara parfum ar fi o luma fara istorie. „
    „ Bogati si saraci, oamenii il folosesc in efortul lor de a se apropia de divinitate: parfumul exalteaza frumusetea si puterea zeilor. Inainte ca decadenta sa antreneze parfumul intr-un cortegiu de orgii, el sublimeaza corpul si vindeca raul din oameni. „
    Intradevar, am spus ca TEHNOLOGIA DE INTREBUINTARE a unui Parfum, este o adevarata ARTA, pentru ca asa cum de altfel stim cu totii, „„ CE ESTE PREA MULT STRICA „, si acest dicton se poate aplica si in acest domeniu...DELICAT....
    Indiferent de firma producatoare, de tipul sau de aroma parfumului, daca „„ pui mai mult decat trebuie „„ dauneaza grav...UMANITATII.
    Cred ca ni s-a intamplat fiecaruia dintre noi, sa ne aflam intr-un loc „ putin mai stramt „, Ascensor, mijloc de transport in comun, o incapere mai mica, si sa ne trezim ca trebuie a ne tinem de nas, deoarece, o anumita persoana ( nu conteaza genul ), a „ abuzat din belsug „ de mireasma placuta, dealtfel, a unui parfum... Si atunci ne punem intrebarea, oare ce a dorit sa demonstreze, exagerand cu „ parfumarea tuturor „ ?
    Arta „ PARFUMARII „„ poate fi asemanata foarte bine cu arta IUBIRII, adica „ daca pui PREA MULTA IUBIRE decat ar trebui „ poate dauna exact ca si in cazul Parfumarii propriei persoane...
    Cunosc pe cineva „„ FOARTE APROPIAT MIE „„ care practic s-a simtit „ SUFOCATA „ de IUBIREA pe care o primise intr-un timp prea scurt, si nestiind ce sa faca, mi-a atras atentia, ca „„ CE ESTE PREA MULT STRICA „„.
    Am stat, am meditat, si cu mare greutate am ajuns la concluzia ( grea pentru mine, este adevarat si totusi de neinteles ), ca IUBIREA nu trebuie sa o dai asa, val vartej dintr-o data, ci cate putin, sa ajungi in situația in care sa ti se ceara... Asa si cu un parfum indiferent cat de bun si de puternic este, daca este prea mult, si cei alaturati se vor ferii, insa daca este „ asezat „„ atat cat trebuie, si in locurile cele mai indicate, vor atrage atat privirile cat si nasucurile noastre....

    va urma....

    RăspundețiȘtergere
  5. Cuvantul Parfum vine din cuvintele latinesti "er fume" - prin fum. Una din cele mai vechi intrebuintari ale parfumului este arderea esentelor si ierburilor aromate folosite in serviciile religioase.
    Egiptenii au fost cei care au introdus parfumul in cultura lor, apoi chinezii, hindusii, israelitii, arabii si grecii.
    In Egipt, folosirea sticlutelor pentru pastrarea parfumului dateaza din anul 1000 I.C. Egiptenii au inventat sticla, iar sticlutele pentru parfum au fost unele dintre cele mai utilizate obiecte din acest material.
    Egiptenii isi ungeau corpurile cu uleiuri aromate si le foloseau atat ca produse cosmetice cat si pentru uz medicinal.
    Utilizarea parfumului s-a raspandit apoi in Grecia, in Italia si in lumea islamica.
    Parfumul s-a bucurat insa de succes in secolul XVII mai ales in Franta. La curtea regala, parfumul nu era folosit numai pe piele ci si pe mobila si haine.
    In secolul XVIII s-a inventat apa de colonie care se amesteca in apa pentru baie si in vin ca apa de gura. Sticlutele devin populare pentru ambalarea parfumului si designul lor incepe sa ia amploare.
    Se fac aliante intre producatorii de parfumuri si producatorii de sticlute pentru exclusivitate. Apar marile case producatoare de parfum: Coty, Chanel.
    De atunci pana in zilele noastre, firmele producatoare de parfum s-au inmultit, astfel dandu-ne posibilitatea de a alege dintr-o vasta gama de esente.
    Mai mult, acum marile case de mode fac nu numai parfumuri pentru barbati, femei si copii, ci si pentru animale...
    Se spune ca Parfumurile Miiko Nakaido, contin cea mai mare concentratie de FEROMONI, insa vedeti dvs, am aflat acest lucru DOAR ACUM, cand am incercat o documentare „ in domeniu „ , daca as fi stiut acest lucru, acum vreo doua saptamani, „„ AS FI FOST CEL MAI FERICIT BARBAT DIN LUME „„, dar as vrea sa cred si sa sper, ca INCA NU ESTE TARZIU....
    „ Un adaos extraordinar in compozitie -
    intrebuintarea adaosului de feromoni in comozitiile de parfum Miiko Nakaido este o solutie noua in arta compunerii parfumurilor.
    Feromonii aflati in fiecare dintre cele douazeci de compozitii nu modifica insasi parfumul (sint fara miros), conferindu-i, totusi, o putere deosebita.
    Folosind zilnic parfumul nostru preferat, putem sa ne imbunatatim starea de spirit si, in plus, sa facem ca persoanele din jurul nostru sa ne receptioneze mult mai pozitiv.
    Datorita acestei proprietati deosebite, intrebuintarea compozitiei Miiko Nakaido da cele mai bune efecte in contact cu sexul opus.
    Atit femeile, cit si barbatii sint mai interesati de o persoana cind aceasta foloseste parfumurile Miiko Nakaido.
    Feromonii simtiti inconstient ne fac mai atractivi in ochii oamenilor, acestia cochetindu-ne mai cu chef si dorind sa stea in preajma noastra.
    Parfumurile Miiko Nakaido se caracterizeaza printr-o constructie revolutionara, datorita careia actioneaza mai intens, aceasta actiune fiind greu de comparat cu actiunea vreunei alte compozitii.
    Constructia clasica tripla a parfumului se bazeaza pe suportul din feromoni, ceea ce constituie o tehnologie absolut noua.
    Ce sint, de fapt, feromoni?
    Feromonii sint niste substante hormonale care transmit celor din jur o informatie pozitiva despre noi. Acestia cresc atractivitatea noastra (nu numai cea sexuala), fiind astfel intrebuintati in multe situatii de viata, oriunde acolo unde tinem mult sa fim apreciati.
    Feromonii nu au miros, deci nu influenteaza direct insasi compozitia parfumului. Totusi, cu siguranta adaosul acestora va fi observat; lumea din jurul Dumneavoastra va zimbi mai des si nu va dori sa ia ramas bun de la Dvs.

    Deci, aveti grija, nu IUBITI si nu va PRFUMATI....in exces....

    RăspundețiȘtergere
  6. Un subiect frumos pentru o zi linistita.
    Eu prefer parfumul cu note de pomelo.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de bine este cand treci pe langa cineva care lasa o urma inmiresmata si cat de groaznic este cand te urci in maxi-taxi, tramvai etc. langa cineva care nu a auzit nici de sapun , dar de Chanel!O seara buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pentru mine mirosul are o importanta destul de mare...nu neaparat parfumul chimic...mirosul , in general vorbind...Sunt persoane care miros frumos , pielea le miroase frumos fara sa se parfumeze...
    Pentru mine cel mai placut parfum al unui corp este cel de bebelus , miroase a pur si a lapte...miroase a inger! :)
    Iar ca parfum imi place Tresor de la casa Lancome...miroase a cirese amare.. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Am sa fac si eu o postare cu parfumurile mele!
    Placuta postare de duminica!
    Pofta buna si o zi linistita!

    RăspundețiȘtergere
  10. Adevarul este ca si pe mine ma fascineaza parfumul pe care il degaja o persoana...imi spune multe :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ador si iubesc notele de white musk si Ylang Ylang...ma fac sa tresar, sa zbor de fericire!

    RăspundețiȘtergere
  12. Pentru mine felul in care miroase o persoana conteaza foarte mult . Este o prima impresie care spune multe despre cineva . Nu tin neaparat sa miroase a parfumuri scumpe dar sa aiba un aer de curatenie , de prospetime . E foarte placut ca cel de langa tine sa miroase frumos sa-ti faca placere sa fi langa el.In ultima instanta este un respectde sine si pentru cei din jur .

    RăspundețiȘtergere
  13. Parfumul din poza are o sticluta interesanta

    RăspundețiȘtergere
  14. Asa este e trupul unei femei...iar parfumul e nemaipomenit...pacat ca doar in Franta se poate comanda.

    RăspundețiȘtergere
  15. Si eu le schimb in functie de anotimp, stare, mereu am in casa minim 3 Dar eu alternez si gelurile de dus, si cremele, si rujurile. Nimic nu pot sa folosesc 3 zile la rand :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Si mie imi place L'instant de Guerlain. L-am iubit mult acum vreo 7-8 ani, nu concepeam sa ma dau cu alt parfum, insa intre timp m-am razgandit :) Imi place si acum, dar nu la fel de mult ca in trecut.
    Apropo de parfumurile barbatesti, mie imi plac mult Ultraviolet de la Paco Rabanne. Higher de la Dior si Chanel Allure Sport de la Chanel.

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu am 12 parfumuri pe care daca le as vinde as face bani buni. Luate numai de afara, n am incredere in nimic de la noi, dupa experiente aiurea aici cu ele. Dar, sunt parfumuri pe care le folosesc de mai bine de 10 ani, parfumul meu favorit fiind Calvin Klein-Eternity pe care il am inca de cand s a lansat, de 4 ori l am cumparat pana acum. Si mai am, KENZO Jungle Elephant - cumparat de 3 ori dupa ce terminam unul. Apoi, Jean Patou - JOY, senzational...si Chanel Mademoiselle, cumparat de 3-4 ori. Dar toate sunt numai la 100 ml si numai apa de parfum. Conteaza. Recent am achizitionat parfumul celebru de care m a zapacit la cap intr o emisiune Morar - il foloseste Oana Roman...Narciso Rodrigues - For Her, Pink- dar desi e placut, nu mi vine bine mie deloc. Si l am dat, asa de repede cum l am luat. Si da, cred in fidelitatea fata de un parfum

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu de vreo 4-5 ani folosesc Hot Couture de la Givenchy și chiar nu l-aș schimba. Sunt destul de fidelă produselor cosmetice, doar un cataclism mă face să schimb mărcile. :lol

    RăspundețiȘtergere