Blog premiat

luni, 6 iulie 2009

Vreau sa scap...


Vreau sa scap de zid,sa escaladez,sa ies din mine,dar ma simt neputincioasa in viitorul acestui trecut...ingenunchez sub bolta unor pareri de rau si ma rog Lui sa nu-mi schilodeasca sufletul sa -mi mai dea o sansa....o portita,sa pot sa scap de iubirea topita,pentru ca a plouat prea mult,sa fiu eu oare de vina?am invocat eu ploaia iubirii si ea m-a imbratisat amagitor?..a fost imbratisarea singuratatii in fata unor vitrine pustii...

Trist...

Adevarat insa,

mult prea adevarat,

Dureros

de adevarat...

Vreau sa iasa

Curcubeul...

Sa nu ma mai doara

Sa nu-mi mai pese

De nimic

si de nimeni!!!!!

Ratacisem fara scop printre oameni straini,sa fi fost un truc de-al meu pentru a-mi alunga singuratatea?un capriciu?hmmm!!!ce ti-e si cu capriciile ,se intorc impotriva ta...ca o adiere salbatica de vant,si-ti ravasesc sufletul...si te lasa nealinata,...fara sprijin in viata reala...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu