Blog premiat

miercuri, 22 iulie 2009

Ganduri...



Am dormit putin azi noapte,m-am culcat pe la 3 dimineata si m-am trezit la 7 cand fiica-mea cea mare a pus cafeaua la fiert,mirosul,aroma cafelei m-a trezit...n-am mai putut sa adorm,mi-am turnat o ceasca de cafea cu marinimie(ceasca fiind de marimea canii de lapte),asa ca sa ma trezeasca... si chiar asa s-a intamplat,m-a ridicat pina la tavan vorba lui Sorescu...n-am mai simtit nicio oboseala...hmmm!!!curat drog cafeaua asta...dar,ce m-as face fara ea?
Am facut un dus scotian...asa ca sa ma racoresc,ca e canicula de dimineata...ce va fi mai tarziu,nu stiu?
Ma gandeam azi ca amagirea e un foarte bun narcotic,iti creaza o stare de bine...ma autosugestionez ca mi-e foarte bine asa in siguratatea mea si ajung sa cred ca da...totul merge ca pe roate!
Am momente in care incerc sa comunic cu persoane sub nivelul meu,nu ca m-as crede eu o inteleapta dar nici proasta nu sunt...parol!!!si nu-mi scuz lipsa de modestie ca nu e cazul...
Asa...deci,in primul rand ma las abordata,ba chiar ii las impresia ca este foarte bun si stie sa stapineasca discutia,pentru ca altfel va incerca sa-mi impuie mintea cu tot felul de chestii de care chiar n-as avea nevoie,m-ar obosi peste masura....mai ales ca in cazul prostilor orgoliul compenseaza nestiinta...
nu-l contrazic,pentru ca abia asteapta sa sara in sus..si nu folosesc nuante pentru ca sunt interpretabile...si duc la echivoc,nu-mi plac ambiguitatile...daca esti inteligenta oricum ajungi la calea dorita de tine,prostul abandonind terenul cu gratie...de ce?pentru ca rataceste pe campia fuduliei...nu intamplator si zicala"prostul daca nu-i fudul...nu-i prost destul"...
Ehei!!!...veti zice...dar aici iti trebuie rabdare nu gluma!...
Apropos de gluma...prostul n-are umor,nu incerca glume subtile fiindca nu-ti merege cu el,doar glume celebre,de ordin general,deci fara prea multa originalitate ca oricum te risipesti degeaba si cui foloseste?N-ar pricepe gluma si ti-ar raspunde cu o tifla...
Dar,nu-i arata nici starea ta de plictiseala...pentru ca asa se va crede invingator,lasa-l mai bine pe el sa coboare garda vazindu-te inofensiva pentru ca:nu l-ai enervat,nu l-ai jignit,n-ai ripostat si n-ai fost violenta...cel mai bine e ca reactiunea sa nu fie aplicata ...asa poti castiga batalii cu gratie,si nu uita este o mare calitate a ta,foloseste-te de ea!
Si mai vreau sa va spun ceva...sunt convinsa ca cei care veti citi postul veti trece in tabara inteleptilor...si poate ca asta a fost si dorinta mea cand am scris cele de mai sus...nu pot decat sa va urez succes!sa aveti parte de conversatii cat mai placute in virtual sau in viata de zi cu zi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu