Blog premiat

duminică, 12 iulie 2009

Ploaia


E innorat afara...se pregateste de ploaie,dar mie imi place ploaia...mai ales ploaia de vara,care nu tine mult,acum ploua acum apare soarele...imi placea Bacovia,desi imi amintesc ca prietenele mele ma priveau ca pe o ciudatica in timpul liceului,cand afirmam ca-mi place,intotdeauna el imi aducea un soi de melancolie placuta in suflet,ca o dorinta care isi cauta implinirea,desi culorile lui erau putine...il iubeam..il iubeam pentru griul lui,griul bacovian care avea totusi un parfum aparte...si de fiecare data cand ploua..el era in mintea mea...imi aducea melancolia amestecata cu dorinta de implinire...

Uite ca deja a inceput ploaia si la Satu Mare,picura fin,dar picurii parca danseaza,parca sunt picuri fericiti,nu tristi,si-mi vine sa-i prind in palma...ploua,ploua,va dura ca e marunta,dar poate ea are rostul ei,sa bucure natura si sa ne potoleasca pe noi...sa ne bucuram de prezent,de aceasta clipa minunata care n-o s-o mai intalnim niciodata...

Ma uit la picaturi,sunt incolore,dar parca le-as da o culoare sa le inveselesc putin,ele sunt calde,nu sunt reci,si atunci ma gandesc ca o culoare calda ca... si sufletul meu, le-ar prinde bine...o sa ma mai gandesc...dar oare ,apropos de acel topic de pe forum...ce culoare are sufletul meu azi?...cineva spunea ca orange e culoarea care te remonteaza,da...poate am sa le dau culoarea asta...sau poate culoarea pacii,a impacarii de sine,dar oare ce culoare are armonia,poate sa-mi spuna cineva?....da!!asta e !culoarea armoniei s-ar potrivi cel mai bine...armoniei cu mine insami...mi-e atat de bine cu mine!...chiar daca ploua,ploua,ploua...

Beau din cafeaua strong pe care mi-am facut-o de dimineata,o sorb incet,picatura cu picatura...si

las incet,incet sa se elibereze acele ganduri rele care imi mai bantuie existenta,fragmente din viata care poate imi repugna.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu