Blog premiat

vineri, 24 iulie 2009

Sper...



Am facut azi dimineata o incursiune in trecutul meu,ce-i drept mai apropiat, pentru ca cel indepartat nu prea are rost sa-l mai analizez...
De ce am facut asta?a fost un exercitiu de imaginatie,desi n-am abilitatea de-a mai schimba ceva m-am gandit ca poate intr-o masura oarecare port si eu vina neimplinirilor mele...
Spre exemplu, acum 2 ani...am avut sanse mari sa-mi refac viata,poate daca perseveram as fi ajuns acolo unde imi doream...dar,mi-a fost frica de un nou inceput,l-am dorit doar ...cand el s-a vrut concretizat m-au bantuit indoielile,frica ca nu este ceea ce-mi doresc cu adevarat...
Ok..mi-am zis,atunci ti-a fost frica,dar mai apoi?mai apoi cand din nou ai simtit"semnale"luminoase din partea altui barbat de ce te-ai oprit? ai devenit egocentrica si nu ti-ai dat seama?De ce nu te-ai implicat?nu te-ai gandit ca limita suportabilitatii tale este modesta?Poate azi nu bantuiai ca o bezmetica pe forumuri,pe site-uri de dating in speranta ca barbatul visurilor tale va mai aparea o data ...
O sa ramai o insensibila,fara atasamente ,nefocusata,linistita...dar oare vorba unei prietene,n-ar fi mai bine sa fii mai nelinistita?nu asta te-ar face mai fericita? nu asta te-ar implini?
Poate am ales gresit deciziile cand am ajuns la rascruce,in loc s-o iau la dreapta...am luat-o tot inainte...suna ca naiba,ca-n indemnul acela pioneresc din copilarie"Tot inainte",atunci eram mandra ca-l rosteam...ma cuprindeau chiar fiorii,trebuie sa fac o paranteza aici,si sa spun ca eram chiar comandant de unitate si Doamne, ce mandra mai eram,aveam veleitati de lider,sau naiba stie ma preferau colegii pentru felul meu de-a fi...acum la ce-mi foloseste ca imi doresc tot inainte?pina unde?pina cand?oare n-ar trebui sa ma opresc sa mai chibzuiesc?
Sper sa nu ajung sa regret...sper sa nu ajung sa ma urasc pe mine insami,pentru ca acum ma iubesc mult prea mult...SPER!!!
E greu sa faci calatorii in trecut...cred ca e ultima...n-am sa mai revin,n-am sa mai pasesc pe unde am trecut odata...voi infrunta soarta si voi incerca sa fiu si pe placul altora nu numai pe al meu...poate asa imi va fi mai bine...SPER!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu