Blog premiat

miercuri, 1 iulie 2009

vreau la munte!


Caldura mare,mon cher...vorba lui Caragiale..poate de aici mi se trage si faptul ca am chef sa scriu tot felul de tampenii care imi trec prin cap....

Azi ma gandeam la paradoxul masculin,la acei barbati puternici in aparenta dar slabi in interiorul lor, nu toti sunt puternici,mai sunt si chiori si muti si surzi care aud doar ce vor urechile lor sa auda...si pot spune asta si despre femei chiar daca si eu fac parte din categoria asta...

Vorbeam despre barbat cu vecina de la trei,cu care mai impart o vorba si-o cafea aproape zilnic,o fosta directoare de la una dintre cele mai mari fabrici din oras...pentru ea barbatul este tot ceea ce n-a putut ea sa fie,este cel care o apara,o intretine,o iubeste dar care stie s-o enerveze dar sa-i provoace si placeri alese...ea n-a incercat niciodata sa-l schimbe,pe cand el.....el incearca acum la batrinete sa-i sugereze un alt stil de viata,si atunci se refugiaza la cunostintele ei,uneori e de negasit,uita de ea pur si simplu...ma gandesc domnilor de ce se intampla astfel de lucruri?de ce dupa o gramada de ani dupa ce deja copii ajung sa fie mari va treziti ca vreti sa fie altfel?o fi vorba de rutina..de monotonie,de faptul ca barbatul se plictiseste mai repede decat femeia?

eu aveam impresia ca doar noi femeie suntem asa,in cautare de ceva nou...in cautare de noi provocari...apropos de asta imi amintesc ca cu multi ani in urma am citit intr-un studiu de-a lui V. Conta o legenda...unde se spunea ca doi indragostiti au ajuns la concluzia ca tot ceea ce insemna pentru ei planeta Pamint este depasit si ca si-ar putea atinge cota maxima de fericire doar pe luna...zis si facut...au ajuns pe luna...toate bune,fericire deplina,dar...la un moment dat ea da semne vadite de plictiseala si el o intreaba"iubito,ce se intampla?nu vezi cata liniste este in jurul nostru?nimic si nimeni nu ne impiedica sa fim fericiti?!"la care ea ii raspunde"eu nu vreau sa vad...eu vreau sa fiu vazuta!!!!"...no comment...sau dragi barbati nu ma puteti acuza de misoginism!

Asta cred ca inseamna ca toata viata vom mai avea cite ceva de facut,de schimbat,de spus,de iubit...niciodata n-o sa atingem limita din urma pentru durere,nenorocire,fericire,iubire...pentru ca poate nu avem dreptul sa spune"gata!!!!",doar El are dreptul s-o faca pentru noi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu