Blog premiat

duminică, 5 iulie 2009

Fericirea vine din lucruri simple


Ma simt ca si cum as fi fost bagata intr-o masina de spalat...
Huuuh!!!ce senzatie aiurea am!!!
Fericirea vine din lucruri simple....am spus-o si ma repet...
Ieri am fost fericita. Din nimic...sau din prea MULT.. A fost o stare rara. Mi-a fost bine. Ma simteam aparata, protejata, linistita,iubita..
Stiti cum sunt eu? cam ciudatica,atunci cand imi simt prietenii aproape,ii mai cicalesc,ii mai enervez dar cand ei pleaca sunt in stare sa le ridic o statuie in fiecare zi.
Pe mine ceea ce ma seduce la un barbat e el insusi, atitudinea lui, caracterul lui… siguranta… forta… barbatul din el cizelat si slefuit. O data ce ma seduce… ma va pastra daca va stii sa ma iubeasca fara sa devina dependent de mine, sa ma surprinda, sa ma incante.Apreciez o relatie in masura in care aceasta e coltul meu de rai, evadarea din limite… acolo, cu barbatul meu, in patul meu… in bratele lui nu exista ieri, maine… real, timp.... Dar ca eu sa simt asta el trebuie sa stie sa ma poarte pe nori cu un zambet prin care imi spune te iubesc, cu o atingere usoara ,care imi spune te doresc..cu o imbratisare puternica prin care imi spune nu pleca..Ca o concluzie… pentru mine… acest feeling e ceea ce face viata sa merite traita. Nu cred ca e dimineata mai frumoasa decat aceea in care te trezesti cu persoana iubita in brate...
Nu vrem sa spunem nimanui ca greseste,nu vrem sa corectam pe nimeni cand o face,caci ne spunem "ce drept as avea eu sa corectez pe altcineva cand si eu am propriile mele greseli?"Nimeni nu-i perfect"Dar poate nu asa ar trebui sa gandim...Noi suntem raspunzatori de ce fac cei din jurul nostru...EL spunea cu toata autoritatea atunci cand fariseii erau fatarnici si nu-i scutea de cuvinte dure...ii placea chiar si de fariseii care-L respingeau,ii pasa chiar si de ultimii oameni,si le spunea tuturor pe fata greselile...Dar noua dupa cum se vede ca facem,nu ne pasa nici chiar de prietenii nostri...
Decizia de azi ar putea sa ne afecteze ziua de maine...
Nu este timp nici loc sa ne batem joc de viata noastra...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu