Blog premiat

luni, 13 iulie 2009

Buna dimineata prieteni!


Luni,inceput de saptamina...

N-am o stare diferita...dar parca simt ca ma astepta zile mai bine...sau vreau sa cred ca asa va fi...la urma urmei de mine depinde in mare parte,nu-i asa?

M-am hotarit ca voi incerca ca de azi incolo,"vestimentatia"sufletului meu"sa n-o arat oricui,sau ma rog ,s-o prezint putin mascata,pentru ca asa place oamnilor,sau asa ma obliga experientele trecute sa fac...ma simt prea mica in acest univers...si vorbele mele nu -si gasesc ecoul ...

Am invatat totusi intr-un final ca nu e bine sa lasi pe nimeni sa-ti fure visele si ca trebuie sa te zbati ,sa tii de ele ca o tigroaica..e trist sa-ti arati neputinta in fata cuiva si mai ales nu trebuie sa vada ca te-a afectat...pentru ca pur si simplu jubileaza,jubileaza si te considera un trofeu lesne de atarnat in panoplie...

Stiu ca sunt o fire puternica,desi na! ma mai ia si pe mine valul cateodata...dar nu ma las batuta asa usor,voi fi eu,cea care ma stiu dintotdeauna,chiar daca ignoranta,rautatea si nepasarea unora m-au facut sa ma simt diferit si m-au incercat sentimente care imi erau straine pina acum,de acum insa voi fi numai eu si nimeni alta...vorba fiicei mele:"just me and nobody else...and it feels so good"...pentru ca ma simt atat de bine cu mine,ma simt impacata si consider ca asta este nemaipomenit!!!!

Stiu ca datorita firii mele vesele si deschise pot aduce multa liniste si pace celor cu care intru in contact,intotdeauna asa a fost...intotdeauna asta am simtit si tocmai de aceea nu mai vreau sa fiu suparata oricat de greu mi-ar fi si oricat as suferi...pentru ca viata nici n-ar fi frumoasa daca n-ar avea si cite-o sincopa,cite-un mic neajuns,trebuie luata ca atare si trait fiecare moment asa cum se cade...daca am fi tot timpul fericiti oare nu cumva ne-am plictisi....?Ba da...ti se apleaca si de prea mult bine...adevarat ca inca n-am auzit pe nimeni sa invoce raul in viata lui...dar poate cite-o mica "palma"a vietii,te face sa devi realist...

Oricum zambetul face oamenii mai frumosi,mai senini,mai luminosi, nu pot sa va doresc decat sa zambiti mereu pentru ca rasplata unui zambet este tot un zambet...si este atat de placut!

Zambiti, iubiti si aveti grija de voi...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu