Blog premiat

joi, 23 iulie 2009

Puterea de-a merge mai departe



Stiu ca puterea de a merge mai departe sta in noi,in interiorul nostru, abilitatea de a-ti dobindi lucrurile bune din viata ta tine de inteligenta ta...totul e sa nu-ti bulversezi resortul:sa nu arati prea mult sa nu flirtezi prea mult ,pentru ca tot ce-i prea mult dauneza, si dauneaza mai ales tie...
M-am convins pe pielea mea de acest lucru, se pare ca am creditat o persoana care nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor mele, asta e!ne mai inselam, e ca si cu fructele de la piata , este tentata sa le alegi pe cele aspectuoase chiar daca costa mai mult pentru ca cele chircite nu-ti atrag privirea, desi poate miezul lor e mai dulce si nu gaunos ca al celor frumoase, pentru ca da!mai ai surpriza sa gasesti si astfel de fructe, frumoase pe dinafara dar putrede pe dinauntru...
E greu sa citesti sufletul cuiva, mai ales cand el este la distanta, si pentru ca eu sunt de parere ca in iubire nu poti limita nimic, nu poti impune reguli,incerc sa ma comport ca atare..dar, ce bine ar fi sa poti si aici face putina ordine...ca in circulatie...cu semne sa stii unde drumul este cu denivelari, cu alunecari de teren,drum in lucru, drum ingustat...si alte astfel de lucruri...sa n-o iei pe contrases ca s-ar putea sa dea unu' in tine si sa te accidenteze grav, sau doar sa te raneasca usor si eventual sa te ajute sa-ti gasesti banda potrivita...
O sa ziceti,"visezi frumos Olga"...hm!cam asa...am fost si voi ramine o idealista...
dar zambesc mai departe si asta mi se pare important , sa iei viata ca pe un zambet, cu toate ca poate acum sufletelul meu este bucatele, ramasite, dar nu ma las!si ma lupt eu cu mine, pentru ca in primul rand consider ca trebuie sa castigi batalia cu tine insati...
Da cu tine insati, ca sa poti razbate peste cuvintele tari, cuvintele dure care te ating , care stiu sa te loveasca..si te gandesti ce stupida e piesa si ce prosti sunt actorii ca sa nu spun personajele, cum se numesc o seama...si mergi mai departe, alta piesa ,alta masca,alt rol...si zilele trec si n-ai parte decat de actori grabiti vorba Laurei Stoica,D-zeu s-o ierte si s-o odihneasca-n pace...iluzii, sanse,orgolii...timp pierdut!
Pe forum era un topic cu definitia iubirii, pai, cu cat incerci sa gasesti un raspuns mai plauzibil cu atat notiunile tale despre subiect se reduc, de ce?...simplu! pentru nu poti sa spui ca te indragostesti doar dupa un anumit timp...nu!!!te poti indragosti cand vrei tu si de cine vrei tu,trebuie doar sa-ti doresti cu adevarat acest lucru, in rest timpul te ajuta, te atasezi si daca crezi in tine ...creierul functioneaza la capacitate, te poate feri de situatii care te fac sa-ti pierzi increderea in tine si mai ales sa te fereasca de prostii care nu stiu multe si nici nu vor multe!Da,da...am dat si eu peste astfel de specimene..
Dar, hai, ca am povestit destule despre acest subiect care de altfel este inepuizabil si trait de fiecare dintre noi in mod diferit...pentru ca binele meu nu este si binele vostru, fiecare dintre noi avem o alta perceptie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu