Blog premiat

joi, 30 iulie 2009

Noaptea



Ma gandeam acum ca noaptea se pot implini cele mai frumoase vise de iubire...noaptea acest mister al naturii ,reuseste sa-ti strecoare amagiri irealizabile,te imbata si reuseste sa te farmece cu visele ei...creeaza uneori o atmosfera magica si te trezesti dimineata cu gandul ca ai vrea sa mai fii prins in joc...sa nu se rupa vraja noptii...
As vrea uneori sa le pot inchide intr-o camaruta a sufletului meu,toate visele frumoase,sa nu le dau voie sa iasa...sa intru doar sa fac curat si sa aerisesc...
In dupa masa asta mi-am facut un drum spre mine,sa ma mai vad sa ma mai intreb ce mai fac,daca-s bine...ca daca n-o fac eu cine s-o faca? si e asa pustiu in mine...sunt doar eu...si m-am cam inchis in eul meu...si inghit niste pastile numite ani...unele mai rotunde altele mai patratoase... si trec zielele linistite,intr-un orasel de provincie unde nu se intampla nimic deosebit care sa poata sa ma scoata din monotonia asta...si uite asa nu-mi las neuronul sa respire,il pun la treaba,ii dau exercitii zilnice,ba o carte,ba un blog...ca altfel ajunge sa se sclerozeze...si ar fi pacat..e singura avere la care mai tin...in rest D-zeu cu mila...nu-mi mai pasa de nimc!
Si totusi camera mea e plina de obiecte nefolositoare dar utile pentru aceste momente in care ma mai alimentez cu amintiri...derulez CD-uri cu detalii neevidentiate ci doar memorabile pline de semnificatie pentru mine si zacute intrun cotlon al atemporalului...
Ufff!!! s-au strans atatea nimicuri care ar trebui aruncate...dar nu ma indur si ma intreb de ce le mai pastrez in suflet?de ce le inghesui fara rost? ele doar imi macina interiorul...dar ma intreb daca le arunc...nu va trebui oare sa ma schimb?
Si tocmai asta e problema ca eu nu vreau sa ma schimb,sunt obisnuita cu mine insami si nici n-as stii sa ma schimb,sa fiu alta oricat as dori!...sunt doar eu ,Olga si atat!...Tasha este un nick in spatele caruia ma ascund de privirile curioase ale celor care intra in contact cu mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu