Blog premiat

vineri, 17 iulie 2009

Ganduri bune...




Daca ieri miserupismul era la mare cautare,azi nu!azi sunt chiar vesela si cu ganduri marete de dimineata...am certitudinea ca sunt pe drumul cel bun...desi ma inunda un amalgam de ganduri,sentimente,care mai de care...in viata mea apar schimbari in fiecare zi si incerc sa le tin ritmul...


Azi poate as vrea sa tin timpul in loc,sa nu-l las sa zboare,pentru ca asa mi se pare ca se intampla de la o vreme,trece extrem de repede,nici n-apuci sa faci ce ti-ai propus pe ziua respectiva si te trezesti ca-i seara!Suntem innebuniti de ideea bunastarii,a confortului material si pierdem notiunea timpului,a spatiului,a vietii in sine...si uitam sa ne mai bucuram de un cuvant spus din inima cuiva drag,de o floare,de un zambet....o sa uitam intr-o buna zi si sa respiram....


Asa,am avut o idee cand am inceput sa scriu blogul,dar pentru ca au intrat doua mice pe messenger mi-a zburat ideea...hm! asta apropos de timp...cred ca totusi vroiam sa vorbesc putin despre dubla personalitate a unora..despre faptul ca au o fatza cand ies cu prietenii si o alta cand sunt la serviciu,pe internet sau in alt spatiu..de ce oare?


E greu sa fii una si aceeasi persona?te istoveste fatza?simti nevoia s-o schimbi?ca pe o haina? oare nu incercam prin asta sa ne furam propria caciula?inselam si ne inselam din pacate si pe noi...si asta numai pentru ca sa obtinem ceea ce ne dorim,dar ,vezi bine chiar si cu acest pret al ipocriziei!al minciunii...viata e grea si trebuie sa suprevietuim veti zice...de acord,dar nu cu orice pret!


Asaaaa,vorbeam despre timp,dar iar m-a bruiat o amica pe mess...si mi-a fugit ideea,cred ca tocmai vine in sprijinul ideii de mai sus,imi povesteste chestii absolut reale,si-ar fi dorit un concediu cu fiica-sa la munte dar azi a aflat ca i s-a diminuat salariul si nu-si mai poate permite,a renuntat...s-a agitat un an intreg,a dat din coate si cand sa se relaxeze,a aflat ca nu mai poate...trist! trist cum viata asta alearga...si din pacate ne alearga si pe noi...
Dar sa nu ma intristez,azi vreau sa fiu deschisa in continuare ca si trandafirul alb pe care l-am postat la inceputul blogului meu! deschisa si transparenta! adica eu...eu asa cum sunt...fara nicio cosmetizare!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu