Blog premiat

marți, 7 iulie 2009

Nu ma mai restrictionez...


Nu mai vreau sa-mi restrictionez placerile...le las sa-si faca de cap!...ma las in voia lor...imi aduc o stare de bine...ma relaxeaza...si daca ma gandesc bine am atatea placeri...

Placerea de a socializa...

Placerea de a intampina noul in viata mea..

Placerea de a oferi placere celor dragi mie


Placerea de-a trai viata sub toate aspectele ei...

Placerea gandurilor ascunse si care asteapta sa fie traite...

Placerea de-a vedea oameni fericiti linga mine...pentru ca pot si reusesc sa le induc aceasta stare...

Placerea cuvintelor,care pot sa te ridice la ceruri uneori...

Placerea gandurilor bune care te inalta si te fac mai puternica

Placerea de-a nu strica placerilor oamenilor...fiecare e liber sa faca ce-si doreste...de ce as incerca eu sa le tulbur apele?

Hm...cate placeri poate avea un om...si la urma urmei de ce nu?placerile ne fac poate mai buni...sau poate mai rai...daca exageram,dar oricum ar fi eu zic bucurati-va din plin de bucuria de-a trai asa cum va place!~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu