Blog premiat

joi, 16 iulie 2009

Imi odihnesc lenea...


Da...Cam asta fac acum...o fandoseala simpatica,sa-ti odihnesti lenea cand defapt nici macar nu mai poti abera....stai si astepti,ce?chiar nu stiu?poate pentru ca primesc prea multe bobarnace,poate de aceea ma ambitionez sa tac...dar poate e mai bine asa decat sa las gandurile s-o ia pe aratura...desi nu pot sa va ascund faptul ca uneori mi-e asa de drag de mine ,de toate nebuniile pe care mi le debiteaza mintea,si greu imi vine sa ma suport acum ...asa cum sunt,apatica,confuza,serioasa...

Dezbara-te de miserupismul asta ,Olga...ai atatea propuneri din eter,care ar trebui sa te exalteze,nu sa te arunce in starea asta...uite,o propunere asteapta doar un raspuns ferm din partea ta,dar n-ai curaj!n-ai curaj sa iei o decizie...fierbi la foc mocnit....si in loc sa construiesti idei,sperante,relatii,planuri,naruiesti totul ...esti impasibila,si stai ca o handicapata fara sa misti un deget,fara sa faci un pas...e o chestia si asta sa ajungi sa nu te mai poti sensibiliza la nimic,sa nu te mai enervezi,pentru ca te-ai enervat destul...si asta iti da poate acel sentiment de confort psihic...si induri prostia celor din jur si chiar prostia ta prin lipsa de implicare...si inghiti in sec...si iar inghiti in sec pina vei ajunge o anorexica...

Ce nu pot eu sa inteleg un lucru...cum pot unii sa se ia de tine asa din senin,fara sa le gresesti cu ceva,fara sa-i atingi in orgolii,parca ai fi la judecata de apoi,ei fiind zeii iar tu pacatoasa si incearca sa te arunce in cele mai urate barfe...incercand sa faca pe ceilalti sa-si schimbe parerea despre tine,iar daca nu ripostezi,se inversuneaza mai tare..e neplacut ...cand cineva se ia de tine in umbra unor frustrari pe care tu n-o sa le intelegi niciodata pentru ca nu le-ai incercat...si nici nu ti-ai dorit asa ceva...

Inchid pagina de word .....oricum azi nu v-am spus mare lucru,doar am aberat....suna telefonul fix...sper sa ma scoata din lancezeala asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu