Blog premiat

joi, 6 august 2009

Ziua buna se cunoaste de dimineata...




Ziua buna cica se cunoaste de dimineata...azi am deschis e-mailul si am gasit doua lucruri care m-au bucurat,unul venea de la un prieten mai vechi,care se pare ca si-a adus aminte de mine si a vrut sa-si trimita gandul lui bun spre Satu Mare,al doilea de la o prietena pe care am adaugat-o recent pe lista mea de YM...dar care este plina de viata si imi da se pare si mie din entuziasmul ei...
Citeam pe blogul unei prietene de pe netlog niste ganduri in care m-am regasit spunea ca in viata putine lucruri se pot lua de la zero,fiindca noi pe noi nu ne putem lua de la zero..(cata dreptate avea!!)povestea unui esec si il numim esec pentru ca niciodata nu suntem multumiti de ce am realizat si ne gandim la ce am fi dorit sa realizam...da!asa este..dar oare nu asta este dialectica vietii?nu asa trebuie sa fim?vesnic nemultumiti?...daca ne-am multumi cu prea putin n-ar insemna ca suntem mediocri?
Citesc in blogosfera si ajung la concluzia ca multi dintre noi am da 5 ani din viata noastra pentru a putea trai un an LIBERI,pentru ca am devenit prizonierii vremurilor,alergam de dimineata pina seara in speranta ca situatia noastra pecuniara se poate schimba...dar ea se pare ca devine mai acuta,pe timp ce trece...un singur om mi-a atras atentia pe netlog...o persoana zic eu cu intentii bune,si-a investit omul niste bani incepind din '98 incoace intr-un loc superb undeva in drumul spre minunatele manastiri din nordul Moldovei,dar ajungand spre finalul constructiei,a ajuns la concluzia ca singur nu se va bucura din plin de ceea ce a realizat si s-a gandit sa-si gaseasca actionari...ar imparti totul adica investitia de 300 de mii de euro la 100 de persoane asta insemnind 3000 de euro de fiecare actionar cu drept de folosire a intregii constructii,timp de o saptamina pe an alaturi de cei dragi ,afacerea putind fi profitabila la o adica daca ea va fi cautata si de alti turisti...omul nostru s-a gandit in principal la activitati medicale,(el fiind medic...)cu persoane din strainatate,turismul urmand sa fie ceva gen satelit...ce sa zic?ii urez reusite...si cine stie poate ader si eu ca actionar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu