Blog premiat

vineri, 21 august 2009

Leapsa




Aseara am primit o leapsa de la un amic virtual,poate ca ea a venit ca raspuns la blogul meu cu leapsa de saptamina trecuta...ea suna cam asa:


1. De cate ori te-ai ars in relatii sentimentale?

Pfai!!!...cam am avut parte de dezamagiri,dar important este ca le-am depasit...deci nu conteaza numarul...dar daca insisti, uite ,ma gandesc ca doua,doua m-au marcat putin!
2. Crezi ca poti sa reusesti in viata de unul singur?

Nu-mi place singuratatea,incerc cat pot sa scap de ea si pot sa spun ca am reusit si sunt mandra de ceea ce am facut alaturi de sotul meu,in doi supararea de injumatatita iar bucuria dublata cam asta e convigerea mea...

3. Ai sedus vreodata?

N-as zice asta..in pofida faptului ca par o fata curajoasa,nu sunt eu cea care face primul pas...in general imi place sa fiu abordata...dar recunosc,regulile sunt facute ca sa fie incalcate...ca atare le-am mai incalcat si eu...

4. Ai fost indragostit de ideea de dragoste?

Sunt si in momentul de fata indragostita de ideea de dragoste. Pentru ca exista si o simt in fiecare zi...Dragostea fata de fetele mele,dragostea fata de semeni,fata de prieteni,fata de natura...

5. Ai gasit reteta pentru o relatie stabila?
Hmmm!!reteta?suntem atat de personali incat nu cred ca exista asa ceva...iubim in felul nostru ,important este sa gasim pe cineva compatibil...

Ei,si acum la treaba !leapsa o dau mai departe...curaj si vreau sa aflu parerea voastra!Ce, credeati ca scapati asa usor?
Enjoy!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu