Blog premiat

luni, 24 august 2009

Vreau sa traiesc asa cum vreau!





Ieri stateam pe messenger cu o prietena virtuala si ii povesteam ca am renuntat la unele principii dupa care m-am ghidat pina acum...tocmai pentru ca traim in niste vremuri atat de fugitive incat nimeni nu mai are timp sa faca nimic, sa se intalneasca, sa comunice.....a devenit un laitmotiv sintagma "nu am timp" si uite asa trec anii si te uiti in urma si regreti atat de multe trenuri ratate si vei vedea ca ai fost un alt "calator" necunoscut pe care toti il vor uita si .....se vor duce pe apa sambetei toate "bogatiile" agonisite sau nu, si atunci pentru ce atata graba,de ce te zbati?de ce cu cat ai mai mult cu atat vrei mai mult ?....de ce?..ca sa pierzi atatea momente frumoase din viata unui om...sa uiti cum e sa te plimbi prin parc fara sa te gandesti la nimic ...sa uiti cum e sa te distrezi pana dimineata...sa uiti cum e sa citesti linistit o carte sau sa vezi un film bun la cinema........well!!!!??? vreau sa traiesc asa cum vreau dupa propriile mele reguli,si lucrurilor nesemnificative sa nu le mai acord prea multa importanta.
Toti avem probleme,mai mari...mai mici ,probleme de sanatate,financiare ,personale,ma rog o gramada de alte tipuri... important este sa nu deznadajduim pentru ca toate au o rezolvare chiar si atunci cand consideram ca totul este pierdut,cand nimeni si nimic nu poate face ceva pentru noi,apare o sansa,trebuie doar s-o fructificam!...sa nu ne pierdem niciodata credinta si speranta!
Am sa-mi ghidez poate viata de acum incolo dupa motto-ul"carpe diem"si voi profita de orice oportunitate care se va ivi...pentru ca sunt convinsa ca ele la un moment dat vor inceta sa mai apara...so!..incerc sa ramin cu zambetul pe buze,multumesc lui D-zeu pentru ca ma are in grija Lui si incerc sa-mi duc la capat toate incercarile vietii...
O saptamina fara griji va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu