Blog premiat

miercuri, 12 august 2009

Nu poti fi iubit de toata lumea




Va spuneam intr-un blog anterior ca las impresia unei femei curajoase,dar sunt mai degraba timida,retinuta chiar in prima faza,ajungand chiar sa bravez...dar,mai nou inceput sa iau decizii dupa mai lungi tatonari...uneori am senzatia ca vreau sa ma joc cu ceilalti si da!chiar si cu propria mea viata...cu toate ca pasesc pe terenuri minate,senzatia de joc periculos imi incita simturile...
Am preferat inainte vreme sa iau decizii spontane pentru ca daca stateam prea mult sa ma gandesc,ma razgandeam,am jucat uneori pe o carte,am facut cacealma,asta ce-i drept mi-a dat si palpitatii ca n-ai de unde sa stii cum se termina jocul...dar mi s-a parut o solutie buna de moment...
Toata viata cautam,ne cautam propria noastra identitate,ne perfectionam apoi,ne cautam modele de viata,retete de succes,parteneri de viata...pare relativ simplu dar in realitate e mai greu sa gasesti sufletul pereche,devine chiar complicat la un moment dat,pentru ca uneori este greu sa accepti oportunitati de moment,gandindu-te ca cine stie,poate vor veni altele mai bune...
Da, vedeti asta e problema ca nu stii cand sa te opresti din cautare,te gandesti ca daca spui "da"acum poti inchide usa unui viitor mai bun,unui drum mai generos in viata,pe de alta parte nu vrei nici sa dai cu piciorul oportunitatii de moment,pentru ca te gandesti ca s-ar putea sa regreti mai apoi...ce bine ar fi daca cineva ne-ar putea opri atunci cand inca nu e prea tarziu...
Nu sunt perfecta si nici nu as avea cum sa fiu! Pentru unii sunt un prieten devotat, pentru altii un om care i-a ajutat la un moment dat, pentru cei mai multi sunt o necunoscuta, o persoana pe care o vad intamplator...poate e mai bine asa!
Pentru unii nu sunt nimeni, pentru altii totul... Pentru cei care vor veni in viata mea, am sansa sa devin o persoana speciala, sau cine stie. Viata e imprevizibila iar oamenii sunt diferiti! Tot ce am scris aici este o lectie prin care incerc sa conving ca lumea nu se opreste pentru nimeni si ca nimeni nu este de neinlocuit. Suntem oameni intr-o lume in care avem toti loc, cu calitatile si defectele noastre. E clar ca nu ai cum sa fii iubit de toata lumea dar sincer nici nu imi doresc asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu