Blog premiat

miercuri, 12 august 2009

Viata trebuie traita la maxim




Va place sa fiti surprinsi de viata?
Va place sa traiti momente speciale care sa va dea trairi maxime?...va cred ca da...cui nu-i place asta?
Ma gandeam ieri ca unele lucruri se intampla spontan ,extrem de repede iti pot schimba o stare de rau in una de bine...si viceversa,evident,dar parca azi as vrea sa vorbesc de prima varianta...
Am fost surprinsa de un telefon care a venit de departe,nu ma asteptam sa vina si sincer el mi-a produs o bucurie,si cum sa nu te bucuri cand vezi ca persoane pe care le-ai intalnit cu ani in urma,vor din nou sa fie in preajma ta?...vreau sa fiu suprinsa mereu...pentru ca ma simt extrem de fericita asa!nu astept nimic si totusi apar in viata mea lucuri care au darul de-a imi aduce fericire.
Stau si ma gandesc ca prin viata mea au trecut multi oameni,unii au poposit doar,altii au zabovit o zi...o saptamina,o luna...sau poate un an...pe unii ii stiu de cand ma stiu ei pe mine,iar pe altii poate ii astept de o viata.Pe unii i-am uitat,pe altii i-am pastrat in suflet...pentru ca poate au insemnat ceva pentru mine..si poate nu-i voi uita niciodata.Sa fie oare asa si cu altii?
Asta sa fie explicatia telefonului de ieri?
Nu stiu,cert este un lucru,ca sunt oameni care desi mi-au facut rau nu am putut niciodaa sa ii urasc,dar am avut si parte de oameni care nu mi-au facut niciun rau dar n-am reusit sa-i indragesc...Sunt oameni care au plecat fulgerator din viata mea si care au revenit la fel. Sunt prieteni carora le pot ierta orice... sunt altii a caror fapte nu ma ating. Sunt oameni si oameni, sunt, au fost sau vor fi ai mei...
Stiu acum un lucru...ca viata merita traita la intensitate maxima. Nici o clipa pierduta nu se mai intoarce!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu