Blog premiat

miercuri, 19 august 2009

Azi nu vreau nici alb nici negru...


Am momente cand pur si simplu nu vreau sa fac nimic,ha!...zic momente?!... gresit! ore intregi refuz sa fac mare lucru...n-am chef sa citesc,n-am chef sa scriu pe blog,n-am chef sa maninc(desi trebuie sa recunosc asta este una din placerile mele...imi place sa gatesc si ma mananc bine...)nu mi-am udat nici florile azi,desi le iubesc ,le-am lasat insetate...pfai !!ce rea pot sa fiu! singurul lucru pe care l-am facut am iesit dimineata cu Tasha jos,in curtea blocului...pe ea nu merita s-o pedepsesc,e singura care ma iubeste neconditionat! De ce fac asta?poate pentru ca vreau sa-mi odihnesc mintea...nu vreau nici alb nici negru,nici gri...nici ploaie,nici soare...pentru ca orice" constructie "as incerca simt ca nu mi-ar iesi...si atunci decat sa-mi chinui neuronul...mai bine il las sa zburde! Da...constat ca sunt multe lucruri pe care le fac fara sa gandesc..chiar si acum gand scriu...nu gandesc!scriu pur si simplu ce-mi trece prin cap...aberez amaslinit! Pentru fiecare moment pe care-l memorez astazi, pierd un altul memorat in trecut...o fi o lege a memoriei? Pierd astfel ziua de ieri, pentru cea de azi.... Simt ca am pierdut culoarea si visele, drumul, scopul, forta si ceva din speranta.... Nu stiu insa pe ce le-am schimbat si chiar dac-as sti oricum as uita iar... Maine o sa ma duc la vanzatorul de obiceiuri si o sa-mi cumpar altele noi...cred ca sunt depasita...sper insa sa fiu inspirata,sa nu-mi dau banii aiurea!ha!!!de parca ar fi prima data cand imi irosesc banii...dar,poate o sa ma gandesc sa-mi cumpar si un scop in viata care mi-a mai ramas,lunga scurta,cum o fi!?va trebui sa probez unul sa nu cumva sa fiu din nou "expirata",macar aici sa fiu in trend... Apropos de asta cineva ieri imi sugera sa ma marit cu el...mi-a facut si un filmulet pe you tube...pe care am sa-l atasez...mesajul fondului muzical mi-a dat de gandit... Dar nu vreau sa mai gandesc!in acest moment mai sunt inca citeva mii de persoane care fac acelasi lucru ca mine...isi scriu gandurile,si iar n-am reusit sa fac nimic personal..deci gata!! vreau sa fiu singura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu