Blog premiat

sâmbătă, 22 august 2009

Despre regrete...




Un blog mi-a atras atentia zilele trecute,fata respectiva se intreba in blogul ei daca existe persoane care sa nu aiba regrete...
Hmmm!!!am stat si m-am gandit...si eu am facut multe greseli in viata mea,poate multe nu le-as mai face,dar trebuie sa recunosc ca am recidivat,cu buna stiinta...pentru ca asa a fost sa fie!si nu-mi pare rau...oricum nu pot intoarce timpul inapoi si apoi de ce as mai regreta?...eventual sa fiu mai prudenta in viitor sa nu recidivez,asta da...parca m-as prinde !
Toti gresim la o adica...nu cred ca exista persoana care sa ma contrazica...dar e bine sa invatam din greseli...cineva spunea ca oamenii normali invata din greselile lor cei destepti din greselile altora...ma consider o persoana absolut normala,nu toate lucrurile mi-au placut in viata,nu mi-am dat insa pumni in cap...mi-am iertat greselile,daca ceilalti nu m-au iertat e problema lor....pentru ca poate am dezamagit si eu pe multa lume...dar,ma intreb,ce-ar trebui sa fac?
Ma comport in asa fel incat sa nu creez disconfort nimanui,uite chiar imi cer scuze cu aceasta ocazia de la unele persoane pe care le-am sters de pe lista mea...pentru ca am considerat ca nu mai prezint interes pentru ele,vazand insa ca primesc mai multe mesaje private in care isi exprima regretul ca am proceadat asa,m-a incercat un fel de vina empatica,daca pot s-o numesc asa,si am restaurat prietenia,deci,in tot raul este si un bine...cu sau fara voia mea am verificat prietenia altora....vedeti nu-mi iese perfect nici mie tot timpul...criticati-ma!imi asum risculsi poate reusesc ma schimb,sper sa pot,sa am timp si sa vreau!
De ce spun asta?pentru ca la o adica viata fara greseli,fara obstacole ar fi prea fada..plictisitoare si monotona ca atare, hai, s-o acceptam asa cum e, cu bune si cu rele si poate ca important este sa raminem asa cum credem noi ca e bine pentru noi nu sa ne modelam cum cred altii de cuviinta.
Azi nu va mai "blestem"...va las sa va scaldati in apele voastre,asa cum va place,ca degeaba va spun eu sa fiti fericiti daca starea voastra e diferita...deci fiti asa cum va place!...pot insa sa va urez un weekend fara griji!

2 comentarii:

  1. Buna ziua draga mea
    Fac 1 test , sa vedem daca pot posta la tine pe blog

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda..noua fiind habar n-am cum sa setez,vad ca doar celor anononimi le da voie sa posteze...

    RăspundețiȘtergere