Blog premiat

sâmbătă, 1 august 2009

Mare e gradina ta Doamne,si multi sar gardul...



Aseara am avut o stare de multumire,am simtit ca D-zeu ma tine pe brate si imi arata calea cea buna...si in afara de faptul ca mi-am zis" mare e gradina ta Doamne si multi iti sar gardul..."n-am avut niciun resentiment vis-a-vis de tot raul care l-am simtit ca au vrut unii sa mi-l faca...pentru ca stiu sigur ca in univers exista un echilibru si orice actiune negativa de-a mea s-ar intoarce impotriva mea..
Mai stiu ca cel care arunca cu piatra va cobori cu o treapta,iar cel care primeste lovitura cu seninatate ,fara riposta ,va urca o treapta ,iar daca are puterea sa intoarca si celalalt obraz va mai urca o treapta spre D-zeu..
Astfel incat am intins si eu celalalt obraz si am asteptat palma...niciodata n-am incercat sa-mi etalez puterea,poate ca nici n-o am,sau poate puterea sta in echilibrul meu psihic..pentru ca nu incerc sa perturb acest echilibru,cand simt pericolul ...ma retrag si nu ma rabzun..De regula cand doi oameni interactioneaza cel mai puternic vrea sa-l domine pe cel mai slab...asta nu inseamna ca eu accept sa fiu condusa...chiar daca nu arat ca pot sa fiu si puternica...
Vreau insa sa fiu libera si sa fac ce vreau...nu sa-mi dirijeze cineva pasii...nu sunt nici fraiera nici naiva...dar nu-mi place sa-mi bat joc de nimeni...
Se spune "Da-i unui om putere si bani si ai sa-i cunosti adavaratul caracter" eu am invatat insa ca poti conduce doar daca esti puternic,asta nu inseamna insa ca esti si bun conducator,sau poti fi mai putin puternic si aici nu ma refer la forta fizica si trebuie sa accepti sa fii condus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu