Blog premiat

marți, 4 august 2009

La o cafea cu mine...




Constat ca pe zi ce trece devenim tot mai prozaici,grabiti si nervosi cu grijile din jurul nostru uitam pur si simplu de noi,uitam sa-i oferim sufletului nostru si farame de frumos,un frumos care se ofera pe gratis,nu ne costa nimic...uitam sa admiram irizarile multicolore a unui apus si a unui rasarit de soare,uitam ca pe bolta se afla Carul Mic,Steaua Polara sau Calea Lactee,uitam sa admiram bobocii florilor de pe balcon,aripile multicolore ale unui fluture...jocul nevinovat al animalului preferat de linga noi..nu mai vorbesc de racoarea oferita de padure,de lanurile de grau,de floarea soarelui...sunt linga noi,nu trebuie decat sa deschidem ochii si sa le oferim ofranda spiritului...
Ganditi-va cate momente de acest gen va oferiti?cate momente de asemenea fericire comparata cu putinul timp pe care il petrecem in acest univers...sincer eu incerc sa mi le ofer aproape zilnic...ma bucur de lucruri marunte,de o zi insorita,de alintarile pe care Tasha catelusa mea mi le cere in fiecare zi,de o intalnire cu o prietena,de un telefon pe care il primesc de la cineva drag,de cateva minute in care poate simt cu adevarat ca pur si simplu cuiva ii pasa ca exist!
Sa nu uitam copilul din noi intr-un colt al mintii,sa nu vedem viata numai in negru si alb,mai sunt si nuante,sa nu catalogam pe cei din jurul nostru gresit,fiecare din noi are si parti bune nu numai lucruri care nu ne convin...
Pe mine una pot sa ma fericeasca multe lucruri...sunt fericita cand plec cu fetele mele la casa din Negresti,cand ma bucur de gazonul verde si florile din curte, de joaca pisicilor ,de bucuria lui Pio,rotweillerul nostru care nu stie cum sa-si arate bucuria cand noi aparem cu masina in fata casei...imi place s-o scot pe Tasha la plimbare,s-o rasfat cu bunataturi,mda!si trebuie sa spun ca a cam devenit o mica cersetoare,foarte posesiva si geloasa spre exemplu cand vecina cu care imi impart cafeaua de dimineata apare, o apuca disperarea,se aseaza intre noi doua nu care cumva s-o uit...imi place mult muzica,ascult zilnic melodiile care imi insenineaza sufletul...imi place chiar sa aberez pe acest blog,uneori mai inspirata alteori plictisindu-va cu toate nimicurile mele cotidiene...
Scriu zilnic probabil din dorinta de-a invata sa scriu mai bine,si prefer sa fac asta decat sa-mi ocup timpul petrecut in fata PC-ului cu alte chestii,discutii plictisitoare pe YM,cu tot felul de banalitati,nu stiu cat o s-o mai fac,dar deocamdata cum am spus intr-un blog,prezentul conteaza!Blogul imi da o stare de bine ,dar totusi e frustrant ca din atatia oameni care te citesc nu te baga nimeni in seama cu un comentariu ca la o adica asta e frumusetea unui blog,comentariile,parerile celor care te citesc...
Asadar,vreau sa va citesc si eu pe voi!
Sa aveti parte de o zi magnifica cu multe impliniri !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu