Blog premiat

marți, 18 august 2009

Din nou despre fericire...




Fericirea invocata de toate lumea,sta uneori atat de la indemana noastra incat aproape n-o vedem,nu ne sare in ochi,pentru ca o gasim pe toate drumurile,poate fi si ieftina si scumpa...la alegerea noastra,doar ca putini dintre noi o luam acasa si asta pentru ca nu vrem sa renuntam la rautatea din noi,la zgarcenie,autocompatimire ,neiertare si lista poate continua...
Eu una am observat ca oamenii generosi au o stare de spirit mult mai buna decat cea a avarilor si sunt mult mai fericiti....azi am primit vizita unei vecine din Negresti,a venit incarcata cu de toate(eu acum locuind la Satu Mare cu fetele mele,la casa din Negresti ma duc doar asa de dor...si cand merg la cimitir)si asa o stiu de cand m-am mutat acolo,vesnic cu zambetul pe buze,chiar daca are suficiente motive sa fie trista uneori,sotul ei este destul de grav bolnav,inima lui este ajutata de un "motoras" sa bata,insa ii induce si lui prin atitudinea ei o stare de bine...)e adevarat ca i-am intins si eu mana atunci cand i-a fost greu...insa azi m-a coplesit cu gestul ei....mai ales ca am vazut ca iradia de bucuria revederii.
Si vad zilnic oameni sanatosi tun (fizic) care se vaita tot timpul din te miri ce, purtand in suflet ura, invidie si tot felul de greutati care si le pun singuri pe umeri....se declara nemultumiti de viata.."Fericirea nu este nimic decat sanatate buna si o memorie proasta" spunea Albert Schweitzer...dati ignor la ce nu va place,pastrati in minte lucrurile frumoase si viata voastra va deveni mai frumoasa...
Alegerile noastre zilnice ne pot determina fericirea,incercati macar intr-o singura zi sa vedeti doar ceea ce-i frumos(orice s-ar intampla),avantajele chiar si a celor mai nefaste intamplari,pentru ca nu intamplator se spune"in tot raul exista si un bine",nu va enervati si incercati sa depasiti cu calm totul,veti vedea ca veti reusi sa fiti fericiti....eu va doresc din plin sa va reuseasca acest lucru...mie mi-a reusit!...pentru ca am ales sa fiu fericita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu