Blog premiat

joi, 4 iunie 2009

Dimineata senina

Azi m-am trezit ca de obicei la 6,30...cu o seninatate si o pace in suflet...hm!ma omoara insa curiozitatea cum o sa continue ziua... Ieri la fel , ziua a inceput bine dar...era sa se sfarseasca prost..dar azi n-are cum sa fie asa!nu!!e soare...e placut de dimineata...mama! cum stiu sa ma incurajez! Stiti la ce ma gandeam?oare cum se va simti jucaria asta din fata mea pe care unii o numesc computer,nederanjata doua saptamini cat voi fi in Italia?Tastatura stiu ca o sa-mi duca dorul...lipsita fiind de mangaierile mele..personal ma simt neconfortabil atunci cand nu ma deranjeaza nimeni...,v-am spus ca sunt o tipa- atipica...la mine lucrurile functioneaza invers uneori... Imi pun a doua cafea,ca altfel nu simt ca traiesc!Doamne dar nu prea imi face bine...dar parca pot sa ma opresc!al naibii drog cafeaua asta!!!noroc ca nu ma stapinesc si altfel de placeri asemanatoare...tigara sau mai stiu eu ce altceva ca s-ar duce naibii totul,s-ar alege praful din mine... O sa ies la o plimbare,asa fara nicio destinatie precisa..poate doar sa-mi cumpar niste flori...am o batrinica care vinde zilnic linga cimitir(locuiesc aproape de gara si cimitirul e la doi pasi..) floricele,nu sunt cele placute mie,dar mi-e mila de ea de batrinetea ei si cumpar..,obiceiul asta cred ca l-am preluat de la sotul meu,D-zeu sa-l ierte!vedea o amarata la un colt de strada cu flori de primavara si le platea pe toate"sa-ti dea D-zeu sanatate"ii spunea batrinica...eheeee!dupa cata sanatate i s-a urat de-a lungul timpului ar fi trebuit sa moara la 100 de ani nu la cei 50 pe care i-a avut... Alung amintirea..dau "search" pe You tube si scriu "Imagine"...Mi-e dor de John Lennon... "you may say i`m a dreamer/but i`m not the only one".... oooh!!!...imi place sa visez cu ochii deschisi!...doar uneori incercarile mele esueaza...ma "curenteaza"tiraitul unui telefon..."te pup!...am sunat sa vad daca esti bine..."de parca chiar i-ar pasa cu adevarat cuiva de mine...in fine, poate ar trebui sa apreciez nu sa condamn astfel de formalitati...dar n-as fi eu daca as face-o... Dar gata cu visele Olga! ai un sfarsit de saptamina deosebit de limpede si clar,sambata intalniri cu prietenele din Bucuresti iar duminica mult asteptata ta calatorie spre Bologna...ar trebui sa-ti "urli " starea de bine nu sa te tangui...ai atatea planuri care reincoltesc si prind usor viata.... Dar parca poti?Al naibii suflet,vrea mereu mangaiat...imi vine in minte Tudor Gheorghe...avea o melodie"valtul rozelor" care pe mine ma fascina ii stiam versurile pe de rost: "Pe verdea margine de sant Crestea macesul singuratic, Dar vantul serii nebunatic Pofti-ntr-o zi pe flori la dant. Intai patrunse printre foi, Si le vorbi cu voce lina, De dorul lui le spuse-apoi, Si suspina - cum se suspina.." Eram atat de transportata de melodie ca-mi dadeu lacrimile,intr-o zi eram la bucatarie si la TV canta Tudor Gheorghe melodia,am inceput sa pling,fetele m-au intrebat"de ce plingi mama?"..."de placere...pur si simplu...de nebuna ce sunt!" Gata,v-am spus destule pentru astazi...dar am facut-o si pentru maine si pentru poimaine cand o sa va duc dorul...sau poate o sa-mi duceti dorul(hm!...iar te iluzionezi draga Olga!) ....promit sa intru sa va povestesc nimicuri cotidiene,dar, cine stie? poate esentiale pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu