Blog premiat

luni, 8 iunie 2009

Multumiri...

M-am tot gandit cum sa raspund celor aproape 100 de mesaje de felicitari legate de ziua mea...am gasit de cuvinta ca cel mai bine ar fi s-o fac printr-un blog in care am sa va mai povestesc cite ceva legat de ziua de 8 mai....a fost o zi superba...asta pentru ca pur si simplu a debutat cu surprize...inainte de toate trebuie sa va spun ca eu ma aflam si ma aflu in continuare la Statiunea Felix....am venit fara laptop initial la mine...mi-am dorit o detasare totala...dar,lucrurile n-au stat asa....pe un alt site am scris ca plec in statiune si sincer bravam ca e ok ca plec singura...ei,bine! un amic virtual m-a intrebat in privat la ce hotel voi fi cazata(el fiind chiar din Oradea)...nu ma gandeam la acea ora ca in curind se va apropia ziua mea de nastere....in fine acel amic m-a cautat in dimineata zilei de 8 mai impreuna cu sotia lui ,cu nora si nepotica la hotel cu un buchet superb de trandafiri rosii si o cutie imensa de bomboane fine...am facut si o multime de poze pe care o sa le expun cand ele o sa-mi parvina prin e-mail.... SURPRIZELE insa nu s-au oprit aici....spre seara am promis unor fete cu care socializasem aici ca le duc la un restaurant mai select din statiune,asa ca sa marcam ziua mea....am spus asta si fetei mele mai mari...cand stateam la masa linistita...tocmai aud solista formatiei care spune"pentru d-na Olga Morar...La multi ani"...si orchestra canta acea melodie cu la multi ani...ma uit in stanga ma uit in dreapta...o vad pe fiica mea mai mica impreuna cu una dintre cele mai bune prietene de-a mea,stabilita de ceva ani buni in Viena,ea fiind de fapt autoarea acelei dedicatii(venise la Satu Mare sa -mi zica la multi ani si pentru ca a fost surpriza si pentru ea...nu m-a gasit acasa s-a hotarit sa mearga mai departe deci a venit la Felix...) Nu va spun ca dupa ce prietena mea ii daduse 100 euro cantaretei...nu s-a desprins de la masa noastra...ne-a sufocat cu cantece care ma rog,banuia ea ca ar fi pe gustul nostru....oricum una peste alta ziua si inclusiv seara au fost minunate...multumesc din suflet, voua ,celor care mi-ati urat atat de frumos,sa va dea D-zeu numai impliniri pe toate planurile ,zile cu mult soare si la propriu si la figurat,sa fiti iubiti,sanatosi si plini de noroc! Va iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu