Blog premiat

miercuri, 10 iunie 2009

Despre forumul NPM...

Azi am intrat asa din pura curiozitate sa vad care este starea forumului NPM(am moderat vreme indelungata acest forum...)…S-a sters mult…era si cazul de altfel…dar desi multe postari au fost sterse postarea unei forumiste a ramas desi a fost vehementa dar extrem de realista…,pentru ca mi-a placut cum le-a spus-o am sa-i dau copy paste:

sonata lu’mozart wrote:Tasha,
daca citesti asta, iti multumesc!
Sub nicio forma sa nu te mai intorci pe forumul asta! Nici macar ca simplu forumist!
NU MERITA ACEST forum un membru ca tine. Ba chiar te sfatuiesc sa iti inchizi contul si sa ceri acest lucru chiar de la Razvan Duicu himself sau herself, cum s-o declina…declara, prezenta. Dupa cum il cunosc, este genul care se orienteaza dupa orientari…(uarevar, wtf, in fond e un tip ca lumea, e deschis…are asa multe deschideri, mai multe decit stie el insusi-insasi ))))….: omulet cu degetul 3 ridicat in sus, in semn de …victorie :
Si lasa-l pe Razvan, cu mieunaturile lui ( ce-l caracterizeaza, oho, big time!!!…io-ti-tiii: “schiuzmi..dar io nu cistig nimica nimicuta de la kanal d ….neah-neah-neah si neah-neah nea…sint un desteeeept …va dau cu tifla dar sint cuminte ca mi-a zis mamica….”…bleah!!!) sa e joace de-a forumul.
Oricarui forumist ar trebui sa-i intre in cap ca traficul ( cu orice pret, adica fara BAN de la moderator) aduce BANI deci sa ne mai scuteasca Razvanel Mititel cu miorlaurile si cu scuzele de doi bani ( 2 b a n i).
Te implor deci, Tasha, nu cumva sa mai intri pe mizeria asta de “forum”.Te implor sa nu-i mai faci trafic, cu ajutorul interventiilor tale valoroase ( pun pariu ca ai stimulat si moderat ( in adevaratul sens al cuvintului) multe conversatii, subiecte.Nu mai ridica ( deloc!) calitatea dialogurilor asa cum de multe ori ai facut-o.Lasa forumul asta sa moara prin propria neputinta si lasa-l sa moara odata cu emisiunea in sine care E, IN MOD DOVEDIT, de doi bani (2 b a n i), cum altfel sa fie daca e asa cum e….un stimulent de sms-uri si apeluri platite.
LAsa in urma TA, experienta avuta.
Nu te simti cu NIMIC indatorata knalului D, nu Kanal D te-a facut ceea ce esti, in FOND si nu Kanalalului D trebuie sa-i fi datoare. Nu tu trebuie sa-i fi recunoscatoare ci acesta, tie.
De fapt, acesta este lucrul CEL MAI IMPORTANT de inteles: Kanal D nu te face CEVA ( CINEVA, vedeta, om de lume, ce-o fi…) ci esti sau nu CINEVA chiar si fara emisiunea asta MANELISTICO-ECONOMICA si ma doare-n cot de cine crede altminteri! Emisiunea Nora pentru mama ESTE un izvor, suvoi de bani pentru Kanal D ori asta nu poate fi contestat…
Sa vina sa-mi spuna mie Razvanel ca…miau-citz- ham-miau-miau…:vai, da’ eu nu cistig nimic din forumul asta, forumul asta e un ka-ka-dou pentru ka-kanal….” mi se pare maxima gretzoshenie si maxima penibilitate.
La treaba cu “miaunel Razvanel” nu se poate raspunde ( in cazul in care esti un om cu mintea dezvolatata destul in cutia craniana) decit asa:
Razvanel: miau-miorlau ( da’ si tu un banutz…pentru forumelu meu meow)Omu ‘destept: hai citz! meowralaie la alta masa…
PESE: nu te obosi cu banu’ permanent si cu povestea cu regulamentul incalcat, as if …ma lesi ….intii imi dau io “demisia”! Tudaluh! Bai-bai!
Alt PESE: pentru “fanii” frenetici care au contestat-o pe tasha, pare-mi-se ca ….in frunte cu elena nu stiu cit : you suck! AND YOU ARE NOT Fucking Matt Damon, as you thought!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu