Blog premiat

luni, 8 iunie 2009

Defectul meu

Nu trebuie sa stie toata lumea ce se intampla in viata mea, nici cum e, nici cum ajung din punctul A in punctul B, nici cine ma duce acolo, nici ce simt cu adevarat, nici despre cine, nici ce ma supara , nici ce ma bucura.... cred ca asta e cel mai mare defect pe care il am.... faptul ca vorbesc cu "toata lumea" despre tot ce inseamna ceva pentru mine.... e drept, pana acum nu prea avea cine ce sa imi faca, sa ma afecteze negativ, nu prea avea nimeni cu ce sa ma atinga orice ar fi stiut despre mine, acum lucrurile s-au schimbat..... e un defect mare.... nu e bine sa fii sincer, sa te deschizi in fata tuturor si sa speri ca nu e nimeni rau acolo..... pentru ca e ... si chiar iti poate face rau in feluri pe care nici macar nu le banuiesti, feluri despre care daca ti-ar spune cineva ai raspunde banal cu "si ce?" sau cu "nu are nici o importanta" , dar adevarul e ca are importanta si nu e deloc placut sa te trezesti in situatia banala de a ti se face rau, gratuit sau cu folos pentru persoana X... trebuie sa imi pastrez calmul, sa nu ma scap sa spun nimic gresit atunci cand nu trebuie , nici despre mine, si cu atat mai putin despre altii... asta e defectul meu cel mai mare...... vorbesc cu toata lumea..... e un defect tare nasol... nu imi place..... dar il am.... asa ca de azi inainte incepe exercitiul de control al informatiilor care imi ies pe gura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu