Blog premiat

luni, 29 iunie 2009

Cand dau de fericire...nu ma mai satur!


Daaaa...cam asa functioneaza la mine...imi doresc sa lungesc fericirea ca pe o guma de mestecat,dar cui nu-i place oare fericirea?cine poate sa spuna ca-i prisoseste?cine ar vrea sa imparta din ea celor care n-au?va spun eu -NIMENI!!!nici chiar eu desi sunt o altruista!ce-i al meu este numai al meu!

Azi m-am trezit cu zambetul pe buze...si vreau sa-mi ramina asa...am lenevit putin in pat gandindu-ma la el,la noi,la lucrurile frumoase pe care ni le dorim impreuna apoi am iesit putin la plimbare...asa fara nicio destinatie,am vrut poate sa vad daca mai intalnesc pe strada oameni fericiti...o sa ziceti ca sunt o naiva...da...poate!nu va contrazic dar naivitatea mea m-a facut sa vad lucrurile atat de frumoase din jurul meu...

Zambetul meu a primit un zambet la randul lui de la o doamna care m-a privit destul de interesant...parca m-ar fi ghicit,parca s-ar fi prins ca am motive sa zambesc...

Cald fiind m-am asezat la o masa pe o terasa,mi-am comandat un suc rece,rece...l-am baut privind in jurul meu,la masa vecina doi tineri isi sopteau vorbe de amor..se tineau de mana si se sorbeau din ochi...off..tineretea asta...ce dragi imi sunt!

As fi vrut sa nu fiu singura...dar ce vorbesc!nu sunt singura ,sunt cu el in minte,il port mereu...

ce putin imi trebuie sa fiu fericita...o vorba..un emoticon pe YM...si lumea-i a mea!...dar poate ca si altor oameni le trebuie putin...ca sarmanului care a intins mina si i-am dat 10 lei gandindu-ma la sotul meu...sa aiba si el pe lumea cealalta...mi-a multumit,aproape cu lacrimi,norocul lui ca nu aveam bani marunti...si in acel moment am vrut cu orice pret sa vad numai fetze fericite...

M-am intors spre casa fericita,fericita pentru ca realizez ca le am pe fetele mele sanatoase linga mine si nu-mi doresc decat ca toti oamenii sa fie sanatosi si sa aprecieze tot ceea ce au...

, sa zambeasca mereu,pentru tot ce le-a dat D-zeu,pentru zilele frumoase,pentru tot ce li se intampla frumos in viata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu