Blog premiat

duminică, 12 iulie 2015

Mariti doza!

   


     In timpul emisiunii de astazi mi-am amintit de toti cei care au fost alaturi de mine in momentele in care mi-a fost foarte greu...tocmai de aceea am pus intrebarea  cu masura iubirii, cand si in ce momente o simtim?
    Bogatia noastra a teranilor este sufletul, prin el  putem masura ce dam si ce primim in schimb, devenim mai intelegatori, si reusim pe zi ce trece sa fim mai buni decat azi...nu trebuie sa uitam ca suntem facuti din iubire, traim pentru a primi si a darui iubire pentru ca altminteri am fi pustiiti...
    Cand spun de daruit nu ma refer la averi, la bani...personal, pot spune ca am si nu ma pot bucura de ele fara iubire, pentru ca doar dragostea poate sa" umfle"panzele sperantei si sa duca corabia la mal....
     Un intelept a spus ca cel mai bun medicament este iubirea, intrebat fiind :
      - Si daca nu merge? el a raspuns asa:
      - Mariti doza!...
     Bun raspunsul...asta incerc sa fac si eu zilnic, sa maresc doza! pentru ca fara dragoste dansul vietii mi se pare o corvoada iar muzica un zgomot pur si simplu!!sufletul se imbraca cu mangaiere cu bunatate si iubire doar asa poti sa simti dragostea...pentru ca ceea ce nu iubim nu putem cunoaste, ceea ce nu putem pretui nu putem avea....incerc sa vad lucrurile mai simplu, sa nu le complic... vreau sa sper, sa  iubesc si sa zambesc!
     Nu uitati ca o vorba buna nu costa nimic, este insa cel mai bun cadou!...fiecare suflet pentru un alt suflet este o lume ascunsa....dar de multe ori iti da puterea sa mergi mai departe!Oamenii frumosi nu sunt intotdeauna buni dar oamenii buni sunt intotdeauna frumosi!
     Apreciez si pe unii si pe altii...adica si pe cei buni si pe cei rai, oamenii frumosi mi-au daruit amintiri dragi, oamenii rai m-au invatat cum sa lupt cu viata....tuturor le multumesc!

 

2 comentarii:

  1. Cu mare drag si tot respectul meu pentru tine, te felicit ! Ai avut curajul, vointa si puterea sa impartasesti noua celorlalti necunoscuti pentru tine simtamintele, trairile si momente placute sau mai putin placute din viata ta exprimate in cuvinte . Eu m-am regasit aproape in fiecare fraza... Te voi citi cu placere de fiecare data!
    Foarte frumoase cuvinte si din suflet. Nu ai cum sa nu iubesti astfel de oameni mai ales ca sunt din ce in ce mai putini, Cred ca e adevarat ceea ce spui ca, majoritatea celor care incep sa scrie din suflet, o fac dupa ce au ajuns sa sufere, poate pentru a ajuta pe altii in aceeasi situatie, dar care nu au avut curajul, sau nu pot scrie asa de frumos, sau poate pentru a se putea gasi raspunsiri sau alte motive. Daca am fi toti fericiti, nu cred ar mai fi cine sa scrie sau sa citeasca, folosind timpul pe care il au pentru a se bucura de aceasta fericire,nu?
    Mult succes in continuare si sa stii ca sunt din ce in ce mai multi oameni care avem nevoie, uneori, de astfel de cuvinte calde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Dana!!!
      Una calda una rece...asa e viata, dar una peste alta e frumoasa! o iubesc!!

      Ștergere