Blog premiat

marți, 14 iulie 2015

Te iubesc!

 
     Observ mai nou ca unora le vine foarte usor sa spuna cele doua cuvinte, e ca  un fel de salut  in ceea ce-i priveste, le-a intrat in reflex si o spun la greu chiar daca nu simt asta....fara sa faca deosebirea dintre atractie si iubire pur si simplu!
     Sa ne intelegem dragilor, e foarte adevarat ca femeile adora sa auda cuvinte frumoase, nu intamplator se spune ca barbatii se indragostesc cu ochii si femeile cu urechile, dar, doar pentru ca e frumos sa auda asta, mi se pare prea putin....mai bine ii spui, imi placi mult, sunt pe cale sa ma indragostesc de tine.....si ce-o mai fi de aici incolo ramane de vazut! Nu contest faptul ca atractia are un rol important, biologic vorbind... dar mai nou pe site-rile de socializare esti bombardata de persoane care fac tot felul de scenarii ca te si miri cum le bubuie mintea...lol!!!(poate daca le-ar vinde caselor de filme ar iesi ceva banuti....)scenarii care nu au nicio legatura cu iubirea ci cu sexualitatea pur si simplu, pentru ca pentru a avea erectie nu-i nevoie de iubire ci de atractie pur si simplu iar cele doua cuvinte nu au ce cauta in acest context!
    Asadar, cu totii cautam  iubire, dar ca sa ajungem acolo  e nevoie de alte sentimente, iubirea inseamna afectiune, valori comune si evident directii comune...si sigur ca aici se presupun si  multe riscuri, femeilor le plac barbatii care stiu sa le spuna povesti pe care niciun alt barbat nu le-a spus pana atunci, fiti asadar diferiti, nu folositi sabloane , veti fi usor dati la o parte daca veti face uz de ele...fiti voi si simtirile voastre adevarate, aveti incredere in voi si in fortele voastre proprii si daca interactiunea va functiona...daca  iti va raspunde provocarilor, abia atunci risca-te sa-i spui - te iubesc!
    

7 comentarii:

  1. Când auzeam înainte ideea de relație la distanță, zâmbeam neîncrezătoare. Adică prin cu minune să poți rămâne fidel persoanei care se află la sute de kilometri depărtare, prin ce minune să reziști să vezi acea persoană de câteva ori pe an? Ce să faci atunci când ai nevoie de o îmbrățișare și el nu este acolo să o ofere? Cum să te descruci cu asta? Cum să accepți de bună voie ideea că el nu va fi acolo de fiecare dată când vei dori, erau, pe atunci, pentru mine, întrebări la care răspundeam fără mult timp de gândire: relațiile la distanță sunt imposibile. Auzeam apoi povești și, mai puțin sceptică, ziceam: Or fi posibile relațiile la distanță, dar nu sunt pentru mine. Și apoi l-am întâlnit pe el. A apărut în viața mea ca o lumină, ca un dar trimis de undeva, ca răspuns la dorințele mele. A apărut și am știut, când l-am privit prima dată în ochi, în gara acea pustie, că distanța înseamnă un nimic. Am știut că ar putea să stea la mii de km distanță și că l-aș aștepta zi de zi, cu toate că nu ar veni în fiecare zi și nu ar fi fizic acolo de fiecare dată când am nevoie de o îmbrățișare. Pentru că el este diferit, el m-a găsit confuză și nesigură și mi-a redat încrederea în mine și pofta de a iubi din nou. Pentru că, atunci când vine vorba de el, două minute vorbite la telefon îmi dau energie pentru o zi întreagă, oricât de încărcată. N-aș fi crezut vreodată că am să văd pe cineva zâmbind și am să fiu fericită doar pentru că o altă persoană este fericită. Ei bine, când vine vorba de el, de noi, nimic nu pare imposibil!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu...ca imposibilul devine posibil atunci cand iubesti...mi se pare firesc sa lupti pentru persoana draga...
      Cand iubesti o persoana , o iubesti in totalitate.Ii iubesti calitatile , dar si defectele , ii accepti trecutul dar si prezentul , si depinde de tine daca doresti sa faci parte din viitorul acelei persoane sau nu.Multumesc Dana ca ai trecut si ai lasat gandul tau!

      Ștergere
  2. Poate că nu îl am aproape de fiecare dată când vreau asta. Poate că trebuie să aștept puțin cam mult pentru un sărut și o îmbrățișare, dar el mă face să simt că așteptarea asta merită. Poate că am avut o concepție total greșită despre răbdare și credeam că nu sunt structurată genetic să aștept. Poate că a apărut el și a schimbat totul. Poate aveam nevoie de el ca să învăț mai multe despre viață și, despre mine, până la urmă. Poate dacă nu era el n-aș fi înțeles citatul acela al lui Wilde “Dacă promiți că nu întârzii prea mult, o să te aștept toată viața.” Dar oare asta înseamnă iubirea? Să poți aștepta oricât? Sau asta e doar răbdarea? Și atunci iubirea ce este? Este starea aia de mulțumire sufletească pe care o simt când el este lângă mine, pe cealaltă jumătate de pat și îmi zâmbește? Sau fericirea pe care o simt de fiecare dată când îmi spune ce simte pentru mine? Nu știu poate ce este iubirea, dar pentru el știu că aș putea aștepta oricât. Știu că îmi este de ajuns să fim împreună, și să-i aud glasul, să-i țin mâna în mâna mea. Știu că el mă face să-mi doresc să fiu o persoană mai bună, să nu greșesc cu nimic, să lupt pentru relația asta. Mi-e de ajuns, acum când este departe de mine, să fim împreună doar în gând. Mi-e de ajuns să colorez orașul cu pașii lui, în plimbările ocazionale mână de mână și apoi să trec de una singură pe acolo și să zâmbesc prostește. Mi-e de ajuns să creez amintiri frumoase care să-mi fie hrană când el este atât de departe, când nu va fi aici dacă întind mâna pe cealaltă jumătate de pat, când nu-mi va șopti la ureche cât mă vede el de frumoasă. Fiindcă, pentru prima dată, după mult mult timp, sunt sigură de ceva. Sunt sigură pe ideea de “noi” sigură că-l iubesc și mă iubește, încât merită să învăț să am răbdare, fiindcă vreau să-l țin lângă mine cât pot de mult, chiar și o viață dacă voi reuși.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa va ajute D-zeu sa fiti toate viata impreuna!
      De cand am ramas singura, ma simt foarte bine in pielea mea si poate ca refuz sa schimb acest lucru.Niciodata sa nu spui niciodata , iar de cele mai multe ori trebuie sa lasam viata sa decida pentru ca ea e singura care stie ce ne dorim noi cu adevarat.

      Ștergere
  3. Spunem TE IUBESC persoanei iubite , parintilor si prietenilor , insa niciodata sa il spunem oamenilor ieftini , deoarece TE IUBESC este un cuvant scump si nu merita spus oricui.Se spune ca TE IUBESC spui doar atunci cand simti , insa in ziua de astazi se pare ca oamenii isi adreseaza acest cuvant fara sa simta ,ceea ce este un lucru total gresit.

    RăspundețiȘtergere
  4. L-am iubit poate pentru că a privit dincolo de aparențe, m-a ales pe minei și cu obrazul fără fard. L-am iubit poate pentru că nu a renunțat să încerce să facă lucrurile să meargă și a continuat să se comporte ca în prima zi, de fiecare dată, a încercat mereu să mă cucerească sau să-mi arate ceva ce nu știam despre el. L-am iubit poate pentru că i-am văzut defectele dar am simțit că pot trăi cu ele și că, el, de asemenea, trecea peste micile imperfecțiuni. L-am iubit pentru cum zicea că eu sunt cea mai frumoasă și singura care contează. L-am iubit pentru că a fost alături de mine în cele mai grele clipe și era persoana căreia îi spuneam totul, fără rezerve. L-am iubit fiindcă era al meu și o știam și nu mi-era teamă că l-aș fi putut pierde. L-am iubit fiindcă vedeam în el tot ceea ce restul nu puteau să vadă și pentru că mă făcea să-mi doresc să devin o persoană mai bună. Și toate acestea pentru el. Sunt motivele astea îndeajuns de bune pentru a iubi o persoană? Nu știu ce credeți voi, dar eu știu că il iubesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal...sunt foarte bune motivele enumerate de tine!Sa dea D-zeu relatia sa tina mult si bine si sa ganditi asa si peste 50 de ani! te pup!

      Ștergere