Blog premiat

luni, 6 februarie 2012

Rautatile tin de foame?

     De-o vreme incoace, se intampla ceva....criza asta o fi de vina, zic eu..da' cine stie...? poate  vor fi si alte motive... i-o lovit foamea pe mai multi, si pentru ca nu gasesc o cale mai demna de-a iesi din criza se hranesc cu rautati...,ma intreb insa cum nu fac naibii , indigestii? cum nu le  apar semne pe fata pe care sa scrie clar"rautate"...hmmm!!!halesc rautati  la greu!!...ba, mai mult... chiar plioscaie la greu...sa-i  auda si altii.
..deja si aerul din jurul lor a devenit nociv...exact ca si mizearbila viata a unui vierme, care se taraie fara speranta, fara niciun fel de  aspiratii spre ce este frumos in viata, nu prea inteleg ca existenta fizica , ar trebui sa-i motiveze putin  mai mult spre existenta spirituala...sunt atatea lucruri frumoase pe care am putea sa le impartasim cu cei din jurul nostru, dar...ne complacem la a ne ponegri unii pe altii...de vina o fi viata lor jalnica...se pare ca nu li se intampla nimic frumos in viata , si atunci evident ca invidiaza viata altora...
    Satisfactiile lor vin doar  atunci cand sunt bagati in seama si se extaziaza la greu, fac chiar si rime..pentru ca sunt  o seama chiar  oameni de asa zisa "cultura" de care cultura??? va las pe voi sa  spuneti...eu ma gandeam la cea  coprologica...dar, s-ar putea ca voi sa -i dati alt  nume, mai simpatic, eventual!...eu vreau sa le dau un citat celebru"un om inteligent nu se plictiseste niciodata"...nu sunt demni de mila acesti oameni, dimpotriva trebuiesc evitati...sunt toxici!!!
  Reiterez intrebarea retorica, de ce unii se hranesc cu rautate... cu cat  nesat o "infuleca" si arunca apoi in dreapta si-n stanga vorbe care  sigur numai cinste nu le fac...dar, mai conteaza? mai conteaza cand  vrei sa fii rau , mijloacele prin care  te manifesti? categoric nu! in ultimul timp am avut parte de astfel  de" mostre", ele vad ca , se continua, si ma intreb, atat timp cat avem posibilitatea de-a trai fara ura si invidie  si intr-un echilibru normal cu cei din jur...de ce alegem sa fim rai?
  Imi aduc aminte ca cineva mi-a spus ca rautatea este o proba a credintei, hmmm!!! ciudat...nu-i asa?...as zice mai degraba, ca rautate te face mai slab, iti da o stare de invaliditate, cam asa as crede eu, te desfigureaza in timp, te indeparteaza in timp de oamenii din jurul tau, pentru ca cine doreste sa-ti fie alaturi cand tu ai accese permanente de ura, rautate si invidie?...
    Raspunsurile voastre le voi citi  intr-o  proxima emisiune de radio , o veti putea asculta accesand  link-ul  radioului:
    http://radiopapucel.caster.fm/listen.pls


    Imagine de mai sus este o lucrare la care eu tin, pentru ca   a fost pictata  de fiica-mea, am atasat-o  asa, la gandul ca poate, poate, poate, alung din ochii celor rai -  mizeriile!

18 comentarii:

  1. Răutatea oamenilor... ăsta e un subiect inepuizabil, întrucât motive de “discutat” se ivesc zi de zi, ca să nu zic secundă cu secundă. Ce e răutatea? Răutate e când primeşti răspuns la ajutor un spate mare şi lat, răutate e când îţi înjunghii prietenii pe la spate, răutate e când răneşti cu bună ştiinţă, răutate e când batjocoreşti, răutate e când sufli unui prieten o şansă, răutate e când refuzi ceva în pofida rugilor şi a implorărilor, răutate e când florile işi pierd parfumul şi culoarea, răutate e când lumea devine vidă şi rece, răutate e când meschinaria şi propriul interes te acaparează, răutate e când seninătatea unei zile de vara te lasă indiferent. Răutatea e: meschinărie, egoism, nerecunoştintă, batjocură, perversitate - toate astea la un loc definesc cel mai bine conceptul. Partea proastă a lucrurilor - de fapt singura parte a lucrurilor - e aceea că oamenii sunt în ziua de azi mai răi ca niciodata şi că te loveşti de răutatea şi invidia lor la tot pasul. Sunt perioade în care unii uită când li s-a întins ultima dată mâna ca să se ridice sau să se oprească din cădere… şi devin din ce în ce mai răi…

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord cu ce ai spus...tot ce ai enumerat inseamna numai rautate!la concluzia asat am ajuns si eu...caderea unora e primejdioasa!!...dar ce-si face omu' cu mana si cu gura lui...se cheama intr-un fel...;)

      Ștergere
  2. perfect deacord cu tine....o doamne si sa vezi cum se simte chestia asta in comunitatea de romani, am simtit si noi pe pielea noastra rautatea unora, asa ca ne-am indepartat de multa lume, e trist, mai ales ca nu avem familie aici,dar se pare ca prietenii nu pot tine locul familiei :) si eu ma intreb cum pot trai asa, cum pot pune capul pe perna cum pot tine capul sus....dar eu cred ca lor li se pare perfect asa, cum ai zis tu ..cu asta se hranesc, le tine de foame:) mi-e mila de ei! se zice ca omul bun e prost.....oare?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred, am vazut acest fenomen si eu..cand am fost la prietena mea din Austria...iar de omul bun..eu zic sa nu vorbim mai multe aici..voi scrie un articol si despre bunatatea oamenilor..ca ea inca exista...am multi oameni de bine in jurul meu si ma bucur din plin de prietnia lor.
      Multumesc ca ai trecut!! pupicei!!

      Ștergere
  3. Din pacate traim intr-o lume in care nu suntem protejati de ziduri, ci numai de ceea ce purtam in suflete. De aceea puterea iubirii e atat de importanta pentru noi toti! Si cred ca e important si sa ne pastram speranta, credintza intr-o farama de bunatate, intr-o mana intinsa de un necunoscut, o vorba care ajunge direct la inima si alina cum nu sperai sa o faca...poate intr-un zambet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zidurile le fac oameniiin cazuri extreme...intra intr-o carapace si prefera singuratatea, decat sa aiba contact cu persoane nocive din jur...si cred ca uneori e o bine..macar pana trece primejdia.Alinari? cred ca numai de la oamenii de foarte mult bun simt, poti avea parte! oameni alesi cu suflete curate.

      Ștergere
  4. Pe vremea cand eram artista am simtit pentru prima data rautatea si invidia....m-am ascuns in cabina si am plans.O colega mai "matura" mi-a sters lacrimile si a spus: pana te vorbeste lumea inseamna ca existi ,sa plangi cand nimeni nu va mai vorbi de tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minunat sfatul colegei!!...asa e..si eu am ajuns la concluzia asta chiar ieri, si l-am discutat aspectul cu un amic de-al meu, nu credeam ca pot sa fiu atat de importanta pentru unii ca ma "freaca" pe bloguri si pe diverse cai...ca sa vezi..am ajuns deja mare...si eu care ma credeam mica...gata...nu ma mai intreb" cand o sa ajung oare mare?"...AM AJUNS!! :))))))))

      Ștergere
  5. În ziua de azi răutatea oamenilor se exprimă prin indiferenţa "prietenilor" atunci când eşti lovit din plin de o problemă, atunci când ai vreo problemă nu primeşti ajutor, primeşti un şut în fund. Majoritatea indivizilor încearcă şi fac tot posibilul să nu te vadă mai sus decât ei şi cum se iveşte ocazia încearcă să te lovească, astfel încât să-ţi taie aripile şi s-ajungi înapoi la pământ. Atunci când ei nu reuşesc asta intervine invidia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest mai sus...e greu de atins, cand ai sufletul negru, crede-ma!

      Ștergere
  6. Răutatea este cea mai pură formă de slabiciune deşi ei cred că prin asta devin importanţi şi puternici. Răul din tine îţi macină sufletul şi te ucide secundă cu secundă, devenind şi mai slab, fiind capabil doar să urăşti. Cand un om ajunge în stadiul asta nu va mai fi capabil să preţuiască o prietenie adevărată, iţi va fi prieten doar atât timp cât pentru el va fi un avantaj, cand avantajul nu mai există "prietenul" începe să-şi arate adevărata faţă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Puternici?...hmmm!! prapastiosi, pentru ca niciun rau nu ramane neplatit pe lumea asta! nu , nu!! toate le platim aici pe pamant!

      Ștergere
  7. Sincer mă bucur nespus că nu sunt un individ compleşit de ură şi invidie. Poate că şi eu am câteva persoane care mi-s antipatice însă nu-mi doresc s-ajungă rău, pur şi simplu sunt indiferent, în rest caut şi fac tot posibilul să-i ajut pe cei din jurul meu, nu-mi place să văd un om suferind. Consider că-n inima mea nu este loc pentru ură şi invidie, prefer să am sufletul pur şi să fiu copleşit de iubire. D-aia îi ignor pe cei care m-atacă sau mă invidiază, ce-i drept, de cele mai multe ori fără a avea vreun motiv real, ci doar pentru ca ei să se simtă bine sau pentru ca pur şi simplu lucrurile nu decurg aşa cum ei îşi doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minunat!!bune ganduri ai!!ignora, e cel mai bine! asta fac si eu acum...ii las pe cei rai, sa-si iroseasca ore si zile cu rautatile pe care le maflaie, pe la santzuri!!Rdaio santz...e mai in floare ca niciodata!!:))

      Ștergere
  8. Rautatea, invidia sunt printre cele mai grele ,hade sentimente pe care le poate cunoaste specia umana ... este dorinta sa posezi ceea ce nu poti sa ai, nu poti sa fi sau sa devii... acest sentiment apare atunci cand caracterul nostru devine slab si devenim frustrati de bucuria,realizarile aproapelui nostru.

    Pizma -i un vierme ce roade,
    Pana ce puterea iti scade,
    Un vampir ce suge din greu
    Din sangele sufletului tau.
    Si apoi...vulpea cae n ajunge la struguri spune ca s acri..sa aduca ea coana vulpe altii mai dulci...de poate...ca n o opreste nimeni!!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Magda, viermi, asa...bine spui ..!!!asa i-am denumit si eu...oameni care n-au puterea nici macar sa-si dea un nume, cand te murdaresc, scriu prin anonimate, si se cloneaza...din baiat in fata si viceceversa...doar , doar si-or atinge scopul murdar!...noroc cu netul asta ca e ingaduitor...si poti face ce-ti doreste sufletul tau urat si plin de mizerie!
      Sa ai o zi frumoasa ca tine!!

      Ștergere
  9. Da....asta detest si eu...lipsa de coloana verticala, de responsabilitate si curaj in asumarea propriilor fapte....din spatele unui monitor , sub pavaza anonimatului...toate mustele devin albine peste noapte...dar nu toate fac miere din pacate...oricat s ar stradui! Un om adevarat, cu tarie de caracter..si sange in....c..oate.....isi priveste interlocutorul in ochi, inclusiv adeversarul....altfel?? lipi!!!!@ nu merita irosit timp si neuroni...zau Olga...ce Dumnezeu?

    RăspundețiȘtergere