Blog premiat

vineri, 24 iunie 2011

Promenada in parcul Carol

  Vara aceasta a debutat  intr-un mod spectaculos si vad ca o tine tot asa, cu multe calatorii, asta pentru ca am dat curs invitatiilor pe care le-am primit de la cei dragi mie , am fructificat  din plin bunele lor  intentii si  vorba lui Caragiale,"azi aici, maine-n Focsani"doar ca eu pot sa spun - azi aici maine in Roman...da,da! pentru ca am primit o noua invitatie de la Eliza,  sa-i   fac o vizita...si cum imi doresc de multa vreme sa o cunosc personal, voi trece la concretizarea dorintei,  duminica plec spre Roman...
  Dar pana atunci hai sa  atasez imaginile de la ultimul meu drum la Bucuresti,unde de fiecare data ma intalnesc cu Anda,prietena mea draga,si cum suntem plimbarete amandoua,ne aflam ba intr-un parc,ba in altul,de data aceasta ne plimbam prin parcul Carol...un parc grozav,un parc de care bucurestenii se bucura din plin, umbra copacii seculari e ravnita  pe vreme caniculara... Ne-am oprit ba la  statuia Gigant a lui Dimitrie Panciurea...


 ..ba la fantana Cantacuzino... de la Anda am aflat  ca , s-a trecut la constructia parcului pe vremea regelui Carol la 1900 si a durat 6 ani  constructia lui, forma parcului a fost proiectata de peisagistul francez Eduard Redont iar de organizarea lui s-a ocupat academicianul Constantin I. Istrati, fost primar al Bucurestiului...
 Sigur ca n-am "batut" fiecare alee,dar am incercat sa facem plimbarea cat mai placuta... si  caldura mare ne-a cerut ceva racoritoare astfel incat ne-am ales o terasa dragutica,terasa Dinis unde  consultand  lista cu meniurile ne-a venit parca si o pofta de  mancare...cu toate ca Anda gatise ciorba de burta si saramura de peste...dar deh! poftele trebuiau potolite...nu-i asa? ;)





                            Limonada rece,rece... si nectarul de piersici , ne-au adus un confort  nebanuit...l-am savurat pana cand a sosit si comanda,o tocanita de carne cu legume care trebuie sa recunosc a fost grozava!



 Si dupa asa o masa copioasa..am hotarit sa mergem pe jos pana la locuinta Andei...ca sa reusim sa mancam si ciorba de burta...
   Acasa ne astepta nerabdator catelusul Andei, Max,noua ei achizitie,un Ciobanesc belgian,extrem de jucaus , catel care are o poveste  destul de trista,primii lui stapani l-au cumparat cu 12 milioane, dar au renuntat la el pentru ca deh! cateii cand sunt mici sunt neastamparati, insa..in tot raul exista si un bine, a gasit stapanii ideali...Anda si Gary il iubesc mult....
   Ei , acum ca tot v-am plimbat prin parcul Carol si v-am facut cunostinta si cu Max,va doresc un inceput de weekend pe cinste! un weekend plin de zambete , cu multe bucurii si  impliniri...si , in   speranta  ca si al meu asa va fi ,  va pup si va imbratisez cu mare drag! >:D< :-*

7 comentarii:

  1. ce drăguț că ai primit invitație și pleci la Roman. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aveti un premiu:
    http://arianasshop.blogspot.com/2011/07/premii-si-cateva-atentionari-eng.html
    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Of, daca stiam ca sunteti prin Bucuresti va invitam la o cafea. Cu proxima ocazie, sper :)
    Imbratisari

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihaela,multumesc nmult!!!! multumesc ca te-ai gandit la mine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Amuleta,iti dai seama ce placere mi-ar fi facut intalnirea cu tine...dar sa speram ca se va intampla cat mai curand..o sa ne luam numerele de telefon si cand voi ajunge la Bucuresti promit sa anunt!

    RăspundețiȘtergere
  6. Atingeri de aripa numai,
    Doar adieri...
    Pasarea fara picioare
    a fericirii
    Nu se poate aseza
    nicaieri...

    RăspundețiȘtergere