Blog premiat

duminică, 22 noiembrie 2009

Vreau o schimbare!


Calatorind mult in ultima vreme am realizat cat de indepartati suntem noi romanii de lumea civilizata incepand de la infrastructura pina la felul nostru de a gandi...si credeti-ma ,exista o adevarata placere sa vezi cum exista tari unde lucrurile functioneaza altfel,oamenii cu care intri in contact sunt amabili,nimeni nu face crize de isterie sau de personalitate ,nu sunt stresati si viata parca o poti savura altfel,devine una normala.
Ne-am obisnuit cu acest dezastru si ne complacem ?Nu stiu! Eu una nu vreau sa cred ca e asa!HAI SA NE EXPRIMAM AZI...HAI SA ARATAM CA NE DORIM O SCHIMBARE!...haideti sa echilibram balanta ,sa nu lasam pe cei care isi cumpara votul cu un litru de ulei sau faina sa ajunga la putere,avem capacitatea de a diferentia binele de rau...si atunci de ce n-o facem? de ce tratam aceasta problema cu indiferenta?...spun asta pentru ca mi-am consultat prietenii,o seama mi-au raspuns ca vor absenta de la vot....de ce? pentru ca sunt nehotariti,sunt satui de slogane,nu stiu pe cine sa aleaga... :(
Trist! foarte trist...s-a tot vorbit in campania electorala de bunul simt,eu vorbesc acum de simtul civic,de datoria noastra ,de dreptul nostru,voi vota in ambele tururi si eu si familia mea,fiica mea ,cea mica este presedinta comisiei la o sectie de votare,stiu ca urnele s-au deschis deja...haideti oameni buni la vot!:)
Sa aveti o duminica multumitoare!
Eu plec la vot acum,vreau o schimbare!

6 comentarii:

  1. Buna,am analizat putin blogul Dvs. si imi place(mai ales introducerea:) ),asadar am considerat ca articolele dvs si-ar avea locul pe blogul nostru comun care in final va fi a 100 de persoane.Pa pagina "Alatura-te" veti gasi un formular,prin care va puteti inscrie,dupa care veti primi o invitatie de publisher pe adresa de e-mail.Va asteptam...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult 100 Ro...ma voi alatura! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Te sarut Tasha iti multumesc pentru urarile si gandurile bune ce mi le-ai adresat .si eu doresc o schimbare sa misc din nas ca Samantha si sa intorc timpul inapoi.Cei alesi nu pot sa -mi indeplineasca dorinta totusi merg sa votez ! Iti doresc o vacanta frumoasa .

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc! plecarea la Viena s-a amanat cu o saptamina...deci mai sunt alaturi de voi pana duminica.. ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am mers si la vot, am mers si la un photoshooting, ziua asta chiar a fost frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos Iulia,inseamna ca ai avut o zi implinitoare! >:D<

    RăspundețiȘtergere