Blog premiat

vineri, 20 noiembrie 2009

O noua vacanta...


Am devenit tare umblareata de un timp incoace ...
Plec la Viena ... o sa lipsesc o vreme de pe blog-ul meu, voi intra mai rar pe net .. Dar cu siguranta o sa fiti alaturi de mine ... de asta data voi sta mai mult,si, cred ca de la Viena ma voi duce la Graz, la o alta prietena, imi plac orasele vechi, ma fascineaza arhitectura clădirilor, orasele medievale au ceva aparte, iti transmit parca ceva din incarcatura lor istorică sau poate .... doar sentimentul care ma incearca pe mine (o fi deformatie profesionala ??)... nu stiu? ... este important ca eu ma simt de fiecare data intr- un mare fel dupa ce le vizitez ... Voi tine Jurnal de Austria, de data asta sa va tin aproape de toate frumusetile pe care le voi revedea ...
Am ales aceasta poza pentru ca pe fundalul ei se vede Stefan's dom ,catedrala cea mai vizitata din Viena...o insula de arhitectura gotica din oceanul arhitecturii secolului XIX..este absolut miraculos,fiecare detaliu iti bucura privirea..
Sa aveti parte de un weekend implinitor, cu multe bucurii! :)

8 comentarii:

  1. Iti doresc o calatorie placuta, plina de cunoastere si exaltare, relaxare si pace, fericire si multa iubire.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajuta,asa sa fie!
    Un weekend placut sa ai!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa aveti un weekend frumos, insorit si o vacanta plina de surprize frumoase >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult Crazy,imi doresc sa fie cu liniste sufleteasca... >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Drum bun! Nu ma poti lua si pe mine intr-un buzunzt? Eu regret ca nu exista profesia : turist.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mihaela, te-as lua daca as putea ,sunt convinsa ca ne-am simti bine impreuna... >:D<
    Acum la pensie eu pot sa spun ca am si aceasta profesie cum o numesti tu de" turist"...si reusesc sa ma bucur de minunatiile lumii...:)
    Da, Doamne s-o pot face multi ani de acum incolo...ca alta treaba tot nu am!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Te-as invidia un pic daca n-as sti ca sufletul tau nu ,mai suporta inca o rautate mica ,mica..Nu te invidiez ..vroiam doar sa te incurajez spunandu-ti ca nu multi au norocul sa vada Italia,acum Viena..Unii au noroc ..de ..altii de ..compensatiile vietii..Te pup si vreau multe multe poze..eu nu am vazut VIENA..

    RăspundețiȘtergere
  8. O s-o vezi cu ochii mei...voi face poze multe,multe!!!!promit! :P

    RăspundețiȘtergere