Blog premiat

duminică, 15 iulie 2018

Vara cu bucurii

     
     
 
      As vrea sa cred ca fiecare om a privit macar odata atent in ochii unui copil si a inteles cata puritate si cata bucurie poate sa-ti ofere acest lucru, ei, bine! rolul meu de bunica mi-a conferit trairi si momente inegalabile in vara asta, e minunat sa vezi cum nepotii pe zi ce trece iti  arata iubirea lor mare, manutele care se intind spre tine, te fac sa respiri bucurie, fericire, frumusete, ei ma ajuta neconditionat sa simt miracolul vietii!
     Copii sunt un adevarat univers, fiinte complete care cresc daca noi stim sa le "udam" potentialul personal,  cu iubire si cu multa rabdare, indrumandu-i, aratandu-le tot ce e posibil ca ei sa inteleaga mai bine lumea din jurul lor.
      Ema, are o personalitate puternica, stie sa se impuna si stie ca poate sa ne uimeasca zilnic prin lucrurile noi pe care si le insuseste intr-un mare fel, e plina de creativitate, ne schimba pe noi pur si simplu! ne provoaca! un copil iti distrage atentia de la o multime de lucruri inutile pe care le faceai pana atunci, te  emotioneaza maxim fiecare  pas nou care il face...
Am ajuns sa ii taiem motul zilele trecute cu ceva zile mai inainte pentru ca acum a putut sa vina nasha ei din Italia  Camelia Andrei, momente de bucurie in sufletele noastre.

Despre Mihnea pot sa spun ca este un inger de copil, extrem de cuminte si care zambeste la fiecare persoana care o intalneste, cu o generozitate maxima, iti vine sa-l sorbi din priviri de drag ce  iti e! gaseste joaca din orice lucrusor care ii pica in manuta, important e sa fie satul si sa sa aiba pe cineva in preajma, dar mai ales pe mama lui de care este foarte legat.
 Un zambet poate induiosa chiar si pe cea mai dura persoana, zambetul lui Mihnea e ca o raza de soare, il ador! comunicarea mea cu ei este deocamdata bazata pe zambete, dar un zambet de-al lor valoreaza pentru mine cat o mie de cuvinte!
 Azi a fost despre ei, despre minunile mele , despre miracolul vietii pe care il gasim in universul lor, al copiilor! Multumesc Lui pentru darurile nepretuite care mi le-a oferit!

5 comentarii:

  1. Ochii vostrii sunt cei ce ma fac sa inteleg fericirea pe care o simtiti ,privind in ochii ingerasilor !

    RăspundețiȘtergere
  2. Your style is so unique in comparison to other people I have read stuff
    from. Thank you for posting when you've got the opportunity, Guess
    I'll just book mark this blog.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua, prietenii mei sunt Camila Rodela si sunt din Michigan, United State. Sunt aici pentru a depune mărturie despre lucrările bune ale lui DR.OGAGA ​​KUNTA în viața mea. Soțul meu și cu mine am fost căsătoriți timp de 27 de ani cu doi copii. acum doi ani totul a ajuns la capăt. Am vrut soțul meu înapoi și l-am rugat, dar nu a ascultat niciodată, așa că am dat peste câteva mărturii despre această vrăjitoare particulară. Unii oameni au mărturisit că le-a adus înapoi pe iubitul lor Ex, unii au mărturisit că restaurează uterul și vindecând cancerul și alte boli, unii mărturisind că poate vrăji pentru a opri divorțul și vraja pentru a obține o slujbă bine plătită. Este uimitor, am dat peste o mărturie specială, era despre o femeie numită Vera, ea a mărturisit despre modul în care a adus înapoi iubitul ei Ex și, la sfârșitul mărturiei sale, și-a abandonat e-mailul. După ce am citit toate acestea, am decis să-i încerce. L-am contactat prin e-mail și mi-a explicat problema mea. Și mi-a spus ce trebuie să fac, am făcut-o și soțul meu sa întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și am fost și mai fericiți decât oricând. Ești un om talentat și nu voi opri publicarea lui pentru că e un om minunat. Dacă aveți vreo problemă și sunteți în căutarea unei vrăji adevărate și autentice, Încearcă-l oricând, este răspunsul la problemele tale. Puteți să-l contactați prin e-mail: ogagakunta@gmail.com și să vă rezolvați problemele ca mine. El poate rezolva următoarele probleme și multe altele.
    (1) DACĂ VREAȚI EX-BACK
    (2) VREAȚI SĂ CONVENȚI SOSIUNEA DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ÎNCĂLCAREA DIVORȚIEI
    (3) VĂ RUGĂM SĂ VĂ PROMOVAȚI ÎN OFICIUL DVS.
    (4) VREI BĂRBAȚI BĂRBAȚI ȘI FEMEILE CARE VOR VĂ CĂUTĂ ATRACTIVĂ
    (5) DACĂ DORIȚI SĂ CONCEPTĂ UN COPIL
    (6) VREI DUMNEAVOASTRĂ
    (7) VEI DUMNEAVOASTRUL DUMNEAVOASTRĂ PENTRU AI IUBI DOAR PENTRU VESTUL VIEȚII LUI
    (8) Aveți nevoie de SPELL buna LUCK
    (9) Aveți nevoie de un SPOT LOTTERY
    (10) Aveți nevoie de un loc de muncă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul era zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenului meu și mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, am trimis poșta și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că ex fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16:00. Ex-ul meu ma sunat, eram atat de surprins, am raspuns la apel si tot ce a spus a fost ca a fost atat de rau pentru tot ce sa intamplat ca el a vrut sa ma intorc la el, ca ma iubeste atat de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singura vrăjitoare reală și puternică care mi-a ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) Vrăjile pierdute de dragoste
    3) Vrăjile de divorț
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  5. TREBUIE CITIT

    Bună ziua tuturor, numele meu este Tonia, vreau să-mi împărtășesc povestea lumii cu privire la modul în care am primit spatele fostului meu soț cu vrăjitorie, am suferit singur cu fiica mea timp de 9 ani, soțul meu ma lăsat și a urmat o altă femeie, am căutat ajutor peste tot Nimeni nu mi-a putut ajuta până în ultima lună am văzut anunțul unei doamne din Germania vorbind despre doctorul Ogundele Acest om este foarte puternic are puterea de a face orice, mi-a adus soțul pentru mine cu vraja lui, am fost atat de fericit si i-am spus ca ii voi impartasi numele in lume pentru ca oamenii sa il cunoasca, Dr. Ogudele mi-a adus sotul care ma lasat timp de 9 ani in doar 24 de ore, acest om este super puternic, vreau să vă informez pe cineva care are relații sau orice fel de problemă, contactați dr. Ogundele și el va ajuta doar la modul în care mă ajută. Iată detaliile sale de contact pentru cei care doresc să-l contacteze pentru soluție Email: ogundeletempleofsolution@gmail.com WhatsApp și Viber Chat: +27638836445.

    RăspundețiȘtergere