Blog premiat

joi, 11 februarie 2016

Criminali de iubiri

   
     Poate si eu am fost numita asa candva, adica "criminala" undeva de catre cineva..pentru ca fiecare din noi ajungem cu voia sau fara voia noastra sa ucidem sentimentele unor  oameni care au crezut in noi...ne-am ridicat pe bucuria lor dar poate fara sa  vrem am construit fericirea pe nefericirea lor atunci cand i-am parasit. Se spune ca dragostea e salvatoare, dar ce te faci cand ea te distruge exact atunci cand te astepti cel mai putin? Noi oamenii suntem ciudati, vedem doar ceea ce vrem noi sa vedem, vedem doar ceea ce ne intereseaza in acel moment, vrem iubire, vedem sufletul acelui om ...vrem sex ne uitam la cum e construit acel om, fidelitatea e un lucru rar in ziua de azi, rara avis!...doar ca e mare lucru  sa spui unui om ce simti pentru el, sa-i oferi timp din viata ta, e un act de curaj si foarte putini detin acest curaj vorba celor de la  Compact- Am curaj ....cei fara curaj nu au puterea sa ramana langa tine mult timp, isi iau jucariile si pleaca, pleaca spre o alta lansare, spre o alta scena unde poate  considera ca pot juca rolul principal!...uita insa ceva ...universul plateste totul! toate faptele si pe cele bune si pe cele rele!
     Mereu mi-am indemnat inima sa aiba curaj, curaj suflete! ai multe inca de  vazut si de facut!...si mai ales de iubit!...si mai e ceva:  suflet drag, pune pasiune in tot ce faci!...si poate am reusit pentru ca am gasit  bucati din mine in acele persoane si nu am simtit niciodata ca nu sunt intreaga, ba dimpotriva am avut sentimentul ca am reusit sa dau ceva cuiva, cuiva care poate in timp o sa-si aminteasca cu drag de mine.
    Marturisesc ca mi-a placut mereu atitudinea unei persoane, caracterul sau, pentru ca sunt oameni care promit marea si darea.. dar, daca nu se tine de promisiune e pe degeaba, greu gasesti oameni buni, decenti care vor sa "construiasca" ceva alaturi de tine... insa cand ii gasesti e bine sa-i tii aproape pentru ca alaturi de ei poti construi o lume noua dar,  e bine sa tii cont de acea balanta,  acea linie subtire care face diferenta dintre rau si bine...prea mult rau face si mai mult rau asa cum si prea mult bun face rau!
     Gandesc cu sufletul in continuare si poate aici gasesc doza de fericire, imi place sa cred ca alegerile pe care le fac sunt cele care mi se potrivesc, urasc oamenii care ma constrang sa fac anumite lucruri, de ce???? sunt cele mai negative persoane! ei incearca sa-ti dea o solutie constructiva, dar doar tu stii cel mai bine ce ti se potriveste tie, nu altii si mai e ceva tot ce ti se intmpla se intampla cu un motiv! nu stiu daca dragostea imi lipseste in acest moment... de ce spun asta? pentru ca eu am ales sa fiu fericita!!! eu cu mine insami, eu ma gasesc de fiecare data in  acelasi loc, cu aceeasi atitudine fata de viata si cu acelasi elan!
      Viata e ciudata, aproape ironica pe alocuri, ai nevoie de tristete ca sa poti aprecia cu adevarat momentele de fericire, asa cum ai nevoie de galagie sa poti aprecia linistea, cum in capul meu in aceasta perioada  e  galagie, asa cum am scris in articolul trecut,  galagia asta o sa-mi ajute pe viitor,ba chiar o sa-mi dea un "trofeu" pentru ca am stat cuminte in banca mea si mi-am vazut de drum chiar daca tot ce spune in piesa Nicoleta Nuca- Inima mea...e adevarat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu