Blog premiat

miercuri, 3 februarie 2016

Potlogarii pe internet

   
 

       Stim cu totii ca azi nimeni nu-ti mai face nimic pe gratis, traim vremuri cand nimic nu este gratis, totul se plateste, ma intreb insa altceva...cine plateste  pe cei care fac excrocherii  pe net,  cei care sparg parole la site-ri, scriu lucruri urate la adresa unor persoane pe care nu  le cunosc in realitate si care  poate le sunt  superioare din multe puncte de vedere (spun asta pentru ca daca ar fi asa...nu s-ar preta la a fura ceva ce nu le  apartine, chiar si pe net furtul tot furt inseamna! )...o fi  faptul ca romanii au spiritul balcanic si incearca sa obtina castiguri  din orice? dar repet intrebarea...care este castigul?
       Hackerii adevarati cred ca opereaza la castiguri mari, sunt adevarati criminali cibernetici, am fost sunata si eu cand eram in Italia ca cineva este in calculatorul meu si ca vezi Doamne mi-ar bloca sistemul informatic, i-am inchis piratului telefonul in nas si l-am trimis la plimbare pentru ca sunt  convinsa ca urma sa-mi ceara o suma  si sa-mi spuna o poveste tampita! Hai sictir!!!daca esti asa destept de ce nu-ti folosesti mintea in elaborarea unor programe care ar ajuta lumea, vinde-le fratioare  pe acelea, nu te preta la alte chestii murdare cum ar fi si chat - room-rile, in urma carora castiga bani unii fara a misca un deget, persoana cade in capcana lor si devine victima excrocheriilor lor.
      Celui care mi-a sustras parola de acces la site-ul  detinut pana acum adica Radio Tasha ii spun atat: SA SE OPREASCA din astfel de potlogarii virtuale si sa-si vada de buletin, pe acel site nu mai am niciun aport, iar cel care va mai posta ceva in numele radioului meu este o persoana de 2 parale care nu merita nicio atentie!
      Radio Tasha si-a mutat "casa" pe o alta strada, cei care vor sa ne gaseasca ne vor gasi pe site-ul oficial al radioului adica aici - Radio Tasha .
       Doresc tuturor sa nu aiba parte de hackeri, hotii virtuali sunt mai periculosi decat  hotii la drumul mare si te ataca cu o mare nerusinare!

Un comentariu:

  1. VECINICA MEA ,CU CINE TE CERTI ...NU LUA IN SEAMA TOATE NIMICURILE , TU ESTI O FEMEIE PUTERNICA CA SA PLECI URECHEA LA FLEACURI :::PUPICI !! STIU CA TU NU IEI IN SEAMA RAUTATILE LOR ;DACA VOR SA STIE CINE ESTI ;SA NE INTREBE PE NOI CARE STIM SI TE CUNOASTEM MAI BINE ::::PUPICI !!!

    RăspundețiȘtergere